تعیین ابعاد فرسودگی شغلی مهندسین ناظر شرکت گاز استان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین ابعاد فرسودگی شغلی مهندسین ناظر شرکت گاز استان فارس دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین ابعاد فرسودگی شغلی مهندسین ناظر شرکت گاز استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین ابعاد فرسودگی شغلی مهندسین ناظر شرکت گاز استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین ابعاد فرسودگی شغلی مهندسین ناظر شرکت گاز استان فارس :

تعداد صفحات : ۱۶

مقدمه: توسعه بی رویه شهرها باعث افزایش مصرف کنند گان گاز طبیعی شده که این امر ملزم به اجرای شبکه گاز رسانی و نصب انشعاب برای مصرف کنندگان است که باعث افزایش سرعت کاری و استرس مهندسین ناظر شرکت گاز گردیده است. هدف از انجام این مطالعه تعیین ابعاد فرسودگی شغلی مهندسین ناظر شرکت گاز استان فارس در نهایت ارائه راهکارهای مناسب جهت کنترل و رفع آنها به منظور ارتقاء سطح سلامت و ایمنی آنها است.
روش بررسی: جمع آوری داده ها از طریق پرسش نامه خود ساخته و بخش مربوط به خستگی عاطفی و شغلی با استفاده از پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش بوده است. اعتبار محتوی پرسش نامه به صورت کیفی و با استفاده از روش پانل خبرگان و پایایی پرسش نامه و از طریق محاسبه آلفای کرونباخ انجام شد. داده ها توسط نرم افزار SPSS21 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.
یافته ها: نتایج آزمون رگرسیون نشان داد که میان عوامل روانی و فشار کاری با مشخصات دموگرافی افراد و عوامل محیطی و بیولوژیکی رابطه معنادار وجود دارد (P<0.05). به علت فشار کاری و روانی زیاد، خستگی عاطفی و در پی آن بروز استرس در مهندسین ناظر مشاهده می شود که باعث فرسایش شغلی و افسردگی در بین آنان می شود. به گونه ای که میانگین خستگی عاطفی در بین شرکت کنند گان 2/96 درصد است. نتیجه گیری: نتایج مطالعه نشان داد بیش از 55/78 درصد از ناظران وضعیت ایمنی و بهداشت را نا مطلوب می دانند. بین مؤلفه لباس کار و سایر لوازم حفاظت فردی با احساس درد در هریک از نواحی مورد بررسی و بین مؤلفه های معاینات ادواری روان سنجی با اختلالات اسکلتی رابطه معنا داری وجود دارد (P<0.05).    

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.