بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۷

مقدمه: آموزش در علوم پزشکی نیز نیازمنـد تحولی اساسی است تا بـا بکـارگیـری شیـوه‌ های نویـن تدریس سطح آموزش را ارتقاء دهد. استفاده از فیلم در طول تدریس باعث می شود که دانشجویان هوشیارتر شوند و انگیزه و تمرکز بیشتری بر روی موضوع پیدا کنند. از آنجایی که دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشگاههای مادر کشور و قطب تکنولوژی آموزشی می باشد و با توجه به مزایای شمرده شده، مطالعه ای طراحی شد  تا در آن مباحث آموزشی به صورت فیلم طراحی، اجرا و در کلاس درس تئوری جهت دانشجویان علوم آزمایشگاهی به نمایش گذاشته شود.
روش کار: ۴۴ نفر از دانشجویان علوم آزمایشگاهی به عنوان گروه هدف درنظرگرفته شده و در این مطالعه دانش پژوهانه شرکت کردند. فیلم در مرکز مطالعات دانشگاه طراحی و در کلاس ابتدا از دانشجویان پره تست مشتمل بر ۴ سوال چهار گزینه ای گرفته شد و فیلم به نمایش در آمد و سپس پست تست گرفته شد. در پایان جلسه دوم فرم نظر سنجی مشتمل بر ۹ سوال به دانشجویان داده شد و در نهایت نتایج آزمون و نظر سنجی با spss 21 آنالیز شد..
نتایج: سوالات صحیح پاسخ داده شده در پس آزمون نسبت به پیش آزمون بیشتر بوده است به ترتیب سطح معنی داری برای سوال اول(p=0.03) و سه سوال بعدی(p<0.001) بوده است. همینطور تعداد سوالات اشتباه پاسخ داده شده در پس آزمون به طور معنی داری کاهش یافته بود(p<0.001). شگفت آور اینکه قریب 80 درصد دانشجویان ابراز علاقمندی کم و بسیار کم نسبت به ادامه اینگونه روند تدریس بودند. نتیجه گیری: علی رغم اینکه نمره دانشجویان در پس آزمون به طور معنی داری نسبت به پیش آزمون بهتر شده بود اما اکثر دانشجویان ابراز علاقمندی کم و بسیار کم نسبت به ادامه روند تدریس با استفاده از فیلم بودند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.