آینده پژوهی گسترش سکونتگاه های غیر رسمی و شناسایی شاخص های مؤثر بر شکل گیری آن (نمونه موردی: حاشیه شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آینده پژوهی گسترش سکونتگاه های غیر رسمی و شناسایی شاخص های مؤثر بر شکل گیری آن (نمونه موردی: حاشیه شهر مشهد) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آینده پژوهی گسترش سکونتگاه های غیر رسمی و شناسایی شاخص های مؤثر بر شکل گیری آن (نمونه موردی: حاشیه شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آینده پژوهی گسترش سکونتگاه های غیر رسمی و شناسایی شاخص های مؤثر بر شکل گیری آن (نمونه موردی: حاشیه شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آینده پژوهی گسترش سکونتگاه های غیر رسمی و شناسایی شاخص های مؤثر بر شکل گیری آن (نمونه موردی: حاشیه شهر مشهد) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۰

تحقیق حاضر با هدف آینده پژوهی گسترش سکونتگاه های غیر رسمی شهر مشهد و شناسایی شاخص هایمؤثر بر شکل گیری حاشیه شهر انجام شد. این تحقیق از رویکرد ترکیبی استفاده نموده است. بدین ترتیبکه ابتدا جهت شناسایی عوامل مؤثر بر گسترش حاشیه شهر با اعضای گروه خبرگان مصاحبه های نیمهساختار یافته صورت گرفته است. پس از گردآوری اطلاعات حاصله از این بخش و شناسایی عوامل مؤثربر گسترش حاشیه شهر مشهد، به رتبه بندی این عوامل پرداخته شد. همچنین جهت تدوین سناریوهایآینده پژوهی گسترش حاشیه شهر، پس از شناسایی عوامل توسط اعضای گروه خبرگان، پرسشنامه مرتبطبا سناریونویسی تدوین و مجددًا در اختیار اعضای گروه خبرگان قرار داده شد. نتایج حاصله از این بخشنشان داد که اصلی ترین و محتمل ترین سناریو مربوط به افزایش بنگاه های غیرمجاز املاک و اراضی و عدمبهبود قوانین و مقررات مرتبط با حاشیه شهر است. پرسشنامه ای نیز جهت بررسی دیدگاه حاشیه نشینانتدوین و در بین ۳۶۵ نفر از ساکنین محات حاشیه نشین توزیع و گردآوری گردید. نتایج حاصله از اینبخش نشان داد که از دیدگاه حاشیه نشینان میانگین عوامل شناسایی شده بالاتر از حد متوسط (۵۴ / ۳) قراردارد. نتایج حاصل از بررسی وضعیت عوامل به تفکیک ویژگی های جمعیت شناختی نشان داد که مردانوضعیت عوامل را بالاتر گزارش داده اند. همچنین افرادی کمتر از ۲۰ سال سال و بیشتر از ۵۰ سال داشتند.این میانگین را کمتر گزارش داداند. در صورتی که افراد گروه های سنی ۲۰ تا ۳۰ سال، ۳۰ تا ۴۰ سال و ۴۰ تا ۵۰سال، میانگین عوامل را بالاتر گزارش کرده اند. افراد دارای تحصیات لیسانس میانگین عوامل این عوامل رابیشتر از سایر سطوح تحصیات گزارش کرده اند. همچنین افرادی که بین ۱۱ تا ۱۵ سال در محلات حاشیهشهر سکونت داشتند، نسبت به سایر افراد، میانگین عوامل را بالاتر گزارش کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.