بررسی تاثیر رضایتمندی شهروندان از عملکرد اداره مهندسی نظارت بر ساخت و سازها (نمونه موردی: شهرداری منطقه سه شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رضایتمندی شهروندان از عملکرد اداره مهندسی نظارت بر ساخت و سازها (نمونه موردی: شهرداری منطقه سه شهر مشهد) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رضایتمندی شهروندان از عملکرد اداره مهندسی نظارت بر ساخت و سازها (نمونه موردی: شهرداری منطقه سه شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رضایتمندی شهروندان از عملکرد اداره مهندسی نظارت بر ساخت و سازها (نمونه موردی: شهرداری منطقه سه شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رضایتمندی شهروندان از عملکرد اداره مهندسی نظارت بر ساخت و سازها (نمونه موردی: شهرداری منطقه سه شهر مشهد) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۲

رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری می تواند شاخصی مناسب برای سنجش عملکرد شهرداری باشد. دراین تحقیق که هدف اصلی آن بررسی میزان رضایت شهروندان شهرداری منطقه سه مشهد مقدس از عملکردکارکنان شهرداری و بویژه اداره مهندسی نظارت بر ساخت و سازها می باشد. اطلاعات مورد نیاز برای انجاماین پژوهش،از دو روش کتابخانه ای و میدانی جمع آوری شده اند.جامعه آماری در این پژوهش، شهروندانشهرداری منطقه سه مشهد بوده که به نوعی از خدمات شهرداری استفاده می کنند. روش نمونه گیری دراین پژوهش،روش تصادفی است.با استفاده از فرمول کوکران ،تعداد نمونه آماری ، ۳۸۴ نفر انتخاب گردیدهاست. نتایج پژوهش نشان می دهد، که از بین تمام متغیرهایی که وارد معادله شده اند مدت اقامت درمنطقه، میزان ارتباط با شهرداری، سن هنگام ورود به منطقه، معنادار بوده و بیشترین تاثیر را بر رضایتمندیبر خدمات ارائه شده داشته اند و در نتیجه فعالیت های محیطی شهرداری برای سنجش پایداری زیستمحیطی در این منطقه مناسب است بنابراین مسئولان باید ضمن تامین رضایتمندی مردم این گونه فعالیتها را توسعه دهند.و از طرفی سطح درآمد و تحصیات شهروندان رابطه مستقیمی با عدم رضایت مندی ازشهرداری داشته به گونه ای که با بالا رفتن سواد و درآمد، رضایت مندی کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.