مطالعه تخریب پیش رونده در کامپوزیت الیاف خردشده شیشه/اپوکسی تحت بارگذاری کششی ساده و ارزیابی مدل چو و وانگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تخریب پیش رونده در کامپوزیت الیاف خردشده شیشه/اپوکسی تحت بارگذاری کششی ساده و ارزیابی مدل چو و وانگ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تخریب پیش رونده در کامپوزیت الیاف خردشده شیشه/اپوکسی تحت بارگذاری کششی ساده و ارزیابی مدل چو و وانگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تخریب پیش رونده در کامپوزیت الیاف خردشده شیشه/اپوکسی تحت بارگذاری کششی ساده و ارزیابی مدل چو و وانگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تخریب پیش رونده در کامپوزیت الیاف خردشده شیشه/اپوکسی تحت بارگذاری کششی ساده و ارزیابی مدل چو و وانگ :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

کامپوزیت های الیاف خرد شده، به خاطر سادگی فرایندهای تولید و داشتن خواص مکانیکی یکنواخت، در برخی از کاربردهای صنعتی مورد توجه قرار گرفته اند. موضوع این مقاله، بررسی تخریب پیش رونده در کامپوزیت الیاف خرد شده تصادفی شیشه نوع E/اپوکسی و ارزیابی مدل چو و وانگ در آزمایش کشش ساده است. در بخش تجربی، روش همبستگی تصاویر دیجیتال به کار رفته و منحنی تغییرات مدول یانگ و ضریب پواسون در آزمایش کشش ساده تا انهدام کامل نمونه استخراج شده است. در بخش نظری، به منظور بررسی تخریب به صورت غیرآیزوتروپیک و ایجاد تمایز بین مکانیزم تخریب ناشی از تنش کششی و فشاری، قسمت اول معیار چو و وانگ به کار رفته است. افزایش متغیرهای تخریب در خلال گسترش خرابی به دست آمده و رشد تخریب غیرآیزوتروپیک در این ماده کامپوزیتی استنتاج شده است. با انجام تخمین خطی در محاسبه ضریب وابستگی به تخریب، صحت مدل مورد استفاده برای پیش بینی رفتار مکانیکی کامپوزیت تخریب شده، از طریق مقایسه با نتایج تجربی مورد تأیید قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.