نقش راهبردی انگیزههای اجتماعی و فرهنگی مصرف نشانهای تجاری لوکس در ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش راهبردی انگیزههای اجتماعی و فرهنگی مصرف نشانهای تجاری لوکس در ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش راهبردی انگیزههای اجتماعی و فرهنگی مصرف نشانهای تجاری لوکس در ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش راهبردی انگیزههای اجتماعی و فرهنگی مصرف نشانهای تجاری لوکس در ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش راهبردی انگیزههای اجتماعی و فرهنگی مصرف نشانهای تجاری لوکس در ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۲۹
این پژوهش، با درنظر گرفتن اهمیت راهبردی مصرفگرایی و تجملگرایی، در پی یافتن چرایی مصرف نشانهای تجاری لوکس در جامعه ایران در زمینه اجتماعی و فرهنگی است. این پژوهش از لحاظ روش بصورت آمیخته(کیفی- کمی) میباشد که در بخش اول، با بکارگیری روش کیفی دادهبنیاد، ابعاد اجتماعی و فرهنگی موضوع مشخص گردیده و در بخش بعدی، دادههای موردنیاز از طریق پرسشنام محققساخته گردآوری شدهاند. روش پژوهش برحسب هدف، کاربردی؛ برحسب نوع داده، ترکیبی؛ و برحسب زمان گردآوری داده، مقطعی است. جامعه آماری پژوهش در بخش نخست، دربردارند خبرگان دانشگاهی و متخصصان نشان و بازاریابی کشور بودند که با روش نمونهگیری هدفمند و اصل اشباع، ۱۵ نفر بهعنوان حجم نمونه انتخاب شدند و در بخش دوم، مصرفکنندگان نشانهای تجاری لوکس (پوشاک و ساعت) مورد پژوهش قرار گرفتند. دادههای پرسشنامه که پایایی آنها از طریق ضریب آلفای کرونباخ بررسی و تأیید شده بود با روش تحلیل عاملی تأییدی به آزمون گذاشته شدند. نتایج بهدستآمده نشان داد که انگیزههای اجتماعی مصرف نشانهای تجاری لوکس عبارتند از: شهرت، خودتوصیفی، خودنمایی، همرنگی، موقعیت و اعتبار، تأیید شدن، و انگیزههای فرهنگی شامل هنجارهای جامعه، فردگراییـجمعگرایی، مذهب، و وطنپرستی است که انگیزههای اجتماعی در مقابل انگیزههای فرهنگی، نقش راهبردی بیشتری در مصرف این نشانها در جامعه ایران دارد. همچنین، از بین انگیزههای اجتماعی، خودتوصیفی و کسب اعتبار و آبروی اجتماعی و از بین انگیزههای فرهنگی، مذهب و وطنپرستی، اهمیت بیشتری دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.