بررسی و تطبیق ابیات حوزه تعلیم و تربیت کلیات سعدی با نظریه یادگیری مشاهده ایی آلبرت بندورا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و تطبیق ابیات حوزه تعلیم و تربیت کلیات سعدی با نظریه یادگیری مشاهده ایی آلبرت بندورا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و تطبیق ابیات حوزه تعلیم و تربیت کلیات سعدی با نظریه یادگیری مشاهده ایی آلبرت بندورا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تطبیق ابیات حوزه تعلیم و تربیت کلیات سعدی با نظریه یادگیری مشاهده ایی آلبرت بندورا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و تطبیق ابیات حوزه تعلیم و تربیت کلیات سعدی با نظریه یادگیری مشاهده ایی آلبرت بندورا :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۱۰
با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت و تاثیر آن از دوران کودکی تا بزرگسالی و سراسر زندگی فرد و اهمیت ویژه ایی که زبان و ادبیات هر سرزمین بر فرهنگ و رشد آن دارد ، بر آن شدیم تا به مقایسه نظریه یادگیری مشاهده ایی بندورا به عنوان یکی از روانشناسان برجسته حوزه یادگیری روانشناسی و سعدی به عنوان یکی از برجسته ترین شاعران اخلاق مدار پارسی بپردازیم . مطالعه حاضر به بررسی و تطبیق ابیات سعدی در حوزه تعلیم و تربیت با نظریه یادگیری مشاهده ایی آلبرت بندورا پرداخته است . به دور از هر گونه ملاک ارزش گذاری، یافته های حاصل از این پژوهش بیانگر شباهت های فکری هر دو دانشمند می باشد و به شیوه کتابخانه ایی با روش تحلیل تطبیقی صورت پذیرفته است . در این پژوهش بیشترین ارجاع به حکایات نغز گلستان و بوستان سعدی و در مقابل کتاب مقدمه ایی بر نظریه های یادگیری السون و هرگنهان می باشد .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.