بررسی نقش کیفیت خدمات بر مزیت رقابتی شرکت کناف ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش کیفیت خدمات بر مزیت رقابتی شرکت کناف ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش کیفیت خدمات بر مزیت رقابتی شرکت کناف ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش کیفیت خدمات بر مزیت رقابتی شرکت کناف ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش کیفیت خدمات بر مزیت رقابتی شرکت کناف ایران :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

امروزه شرکت های مختلف سعی می کنند که با ارائه محصولاتی با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروشمناسب، مشتریان بیشتری را جذب و میزان رضایتمندی آنان را نیز افزایش دهند. از طرفی تمامی ازسازوکارها باید در جهت افزایش رقابت پذیری شرکت ها باشد تا دوره بازگشت سرمایه به کوتاه ترین زمانممکن برسد. ازاین رو هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر نقش کیفیت خدمات بر مزیت رقابتی شرکتکناف ایران می باشد. این پژوهش از نظر هدف از نوع کاربردی و از حیث جمع آوری اطلاعات از نوعتوصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش، مدیران و کارشناسان شرکت کناف ایران به تعداد۱۲۰ نفر می باشد. نتایج حاصل از انجام پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS نشان می دهد که کیفیتخدمات بر مزیت رقابتی تأثیر مثبت و معنادار دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.