بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان بر تسهیم دانش خریداران (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه اینترنتی دی جی کالا در شهر یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان بر تسهیم دانش خریداران (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه اینترنتی دی جی کالا در شهر یزد) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان بر تسهیم دانش خریداران (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه اینترنتی دی جی کالا در شهر یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان بر تسهیم دانش خریداران (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه اینترنتی دی جی کالا در شهر یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان بر تسهیم دانش خریداران (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه اینترنتی دی جی کالا در شهر یزد) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۱

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی و استفاده از فناوری مدیریت ارتباط با مشتریان بر تسهیم دانش مشتریان می باشد. با استفاده از متغیرهای رسانه های اجتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان متغیر مستقل و تسهیم دانش مشتریان به عنوان متغیر وابسته مدل مفهومی تحقیق شکل گرفته است. روش تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی بوده و بر حسب روش، تحقیقی توصیفی است که با بکارگیری ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی داده های مورد نیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در شهر یزد در نظر گرفته شده استو از روش نمونه گیری به روش تصادفی ساده استفاده شده و تعداد ۳۸۴ نمونه قابل قبول بر طبق روش تعیین نمونه از طریق جدول مورگان جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار تحلیل معادلات ساختاری PLS انجام شده و نتایج پژوهش نشان می دهد که رسانه های احتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری بر تسهیم دانش مشتریان تاثیر مثبت و معنا دار دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.