بررسی و تعیین آسیب حملونقل جادهای بر کوفتگی گوجهفرنگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و تعیین آسیب حملونقل جادهای بر کوفتگی گوجهفرنگی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و تعیین آسیب حملونقل جادهای بر کوفتگی گوجهفرنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تعیین آسیب حملونقل جادهای بر کوفتگی گوجهفرنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و تعیین آسیب حملونقل جادهای بر کوفتگی گوجهفرنگی :
تعداد صفحات : ۱۶
ارتعاشات میوهها در هنگام حملونقل از دلایل اصلی صدمات وارده به محصولات کشاورزی و افت کیفیت آنها میباشد. در این تحقیق، اثر شرایط مختلف حملونقل که شامل دو نوع ماشین با سیستم تعلیق متفاوت (کامیون بادی و فنری)، سه سطح ارتفاع جعبه درون کامیون (کف، وسط و بالا)، دو موقعیت قرارگیری جعبه (اکسل جلو و عقب)، دو محل قرارگیری میوه درون جعبه (ردیف بالا و پایین) و دو نوع جاده آسفالت بزرگراه و آسفالت درجه دوم میباشند بر میزان انرژی جذب شده میوه گوجهفرنگی بهعنوان شاخص مقاومت به کوفتگی توسط آزمون پاندول مورد ارزیابی قرار گرفتند. میزان انرژی جذب شده نمونههای شاهد (ارتعاش ندیده) به روش چندگانه در ارتفاع ثابت در حد تسلیم دینامیکی اندازهگیری شد، سپس نمونههای حملونقل شده در همین سطح انرژی تحت آزمون قرار گرفتند. مقاومت به کوفتگی در میوه بر مبنای اختلاف بین انرژی جذب شده نمونههای حملونقل شده با نمونه شاهد برحسب درصد در نظر گرفته شد. نتایج تجزیه واریانس، معنیداری اثرات مستقل و برخی عوامل متقابل را در سطوح احتمال ۱ و ۵ درصد در دو نوع جاده آسفالت نشان داد، بین کاهش ارتفاع قرارگیری میوه نسبت به کف وسیله نقلیه و افزایش مقاومت به کوفتگی رابطه معنیداری وجود دارد، بهطوریکه کمترین مقاومت به کوفتگی در موقعیت عقب، بالاترین ارتفاع از کف کامیونت فنری روی آسفالت درجهدوم در ردیفهای میوه پایین و بالای جعبه که بهترتیب ۴۸۸/۵۹ و ۴۹۱/۱۱ درصد افزایش انرژی جذب شده نسبت به شاهد و بیشترین مقاومت به کوفتگی در جعبههای واقع روی اکسل جلو سیستم تعلیق بادی در آسفالت بزرگراه (۱۷۶/۷۶ درصد افزایش انرژی جذب شده نسبت به شاهد) مشاهده شد. همچنین مقایسه میانگین کامیون، ارتفاع قرارگیری و محل قرارگیری میوه درون جعبه در آسفالت درجهدوم حاکی از آن بود که مقاومت به کوفتگی میوههای ردیفهای بالا و پایین جعبههای مستقر در کامیونت فنری در همه سطوح ارتفاع کاهش معنیداری نسبت به وضعیت متناظر آن در کامیون بادی دارد، نتایج کلی نشان داد بین کاهش مقاومت به کوفتگی و افزایش ارتعاشات سیستم تعلیق (پاسخ به ناهمواریهای جاده) اختلاف معنیداری حاکم است. بهطور کلی اکسل عقب هر دو وسیله نقلیه و بالاترین ارتفاع جعبه روی آن نامناسبترین مکان برای حملونقلهای طولانی مدت میوهها به حساب میآید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.