زیباییشناسی و خلاقیت در مکتب «پست مدرنیسم» با تأکید بر الگوی مونتاژ در هنر معاصر ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
زیباییشناسی و خلاقیت در مکتب «پست مدرنیسم» با تأکید بر الگوی مونتاژ در هنر معاصر ایران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد زیباییشناسی و خلاقیت در مکتب «پست مدرنیسم» با تأکید بر الگوی مونتاژ در هنر معاصر ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی زیباییشناسی و خلاقیت در مکتب «پست مدرنیسم» با تأکید بر الگوی مونتاژ در هنر معاصر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن زیباییشناسی و خلاقیت در مکتب «پست مدرنیسم» با تأکید بر الگوی مونتاژ در هنر معاصر ایران :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۲۵
معماری پستمدرن مرز روشنی میان هنر و جامعهشناسی نمیشناسد. بنا بر اندیشهی «فرهنگ جهانی» که با تولید روزافزون دانش و تکنولوژی همراه است، فاصلهی میان تجدد و سنت در گفتمانهای آفرینش هنری دیگر چالشی بر سر راه خلاقیت نیست و بهرهگیری از پارادایم تکثرگرایی و عدمقطعیت، اجتماع واژگان غیرهمسان را در فرهنگی مونتاژگونه ممکن میسازد. این پژوهش سعی دارد به درک الگوی مونتاژهای هنری و رابطه انکارناپذیر آن با هویت و سنت در جامعه ایرانی بپردازد. این الگوها، علیرغم اندیشههای نوجویانه، به گفتمانهای دیرپای ملی و مذهبی نیز وابسته هستند و مسئلهی جایگاه خلاقیت هنری پست مدرن را با حفظ رهیافتهای غرب و هویت ملی در هنر معاصر ایران طرح کردهاند. پژوهش حاضر یک مطالعه تحلیلی-توصیفی است که دادههای آن با شیوه سندکاوی جمعآوری شده و یافتههای آن به روش تحلیل مضمون در روابط میان انگاشتهای اصلی، وابسته و واسطه مورد بررسی قرار گرفته است. یافتههای پژوهش حاکی از آن است که تغییرات سریع امکانات جدید، فرصت پذیرش آراء متناقض با هویت ملی را برای مخاطبانشان کم میکند. چرا که از نشانههای جهانی جامعهی پستمدرن، تولید و مصرف بیامان نشانههای فرهنگی است؛ نشانههایی که روایات چندوجهی را پیش میکشند. در نتیجه بنا نمایشی آن حرکت کنند.حل ساخت آن.بر مسوولیت اخلاقی هنر پستمدرنیستی، با حفظ گفتمانهای رایج محلی، میتوان مفاهیم هنری معاصر را با الگوی مونتاژ، به شیوهای خلاقانه بیان کرد تا مانند کالای پستمدرنیستی به اشاعهی فرهنگ جهانی بپردازد. اهداف پژوهش: بررسی جایگاه خلاقیت پستمدرنیستی در هنر معاصر ایران. درک و تفسیر الگوهای تلفیق و مونتاژ در تصاویر هنری و رابطه انکارناپذیر آن با هویت و سنت در جامعه ایرانی. سؤالات پژوهش: آیا الگوهای واگرایانه مونتاژ قادر به ارائهی راهحلی برای ورود به بستر خلاقانهی زیباییشناسی پستمدرن در هنر معاصر ایران است؟ مضامین کلیدی مشترک میان انگاشتهای اصلی (جامعهشناسی پستمدرن)، وابسته (خلاقیت هنری) و واسطه (الگوی مونتاژ در هنر معاصر ایران) کدام است؟
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.