پیش بینی اثر دمای بین پاسی بر هندسه لایه با استفاده از شبیه سازی حرارتی فرآیند ساخت افزایشی به کمک سیم و قوس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی اثر دمای بین پاسی بر هندسه لایه با استفاده از شبیه سازی حرارتی فرآیند ساخت افزایشی به کمک سیم و قوس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی اثر دمای بین پاسی بر هندسه لایه با استفاده از شبیه سازی حرارتی فرآیند ساخت افزایشی به کمک سیم و قوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی اثر دمای بین پاسی بر هندسه لایه با استفاده از شبیه سازی حرارتی فرآیند ساخت افزایشی به کمک سیم و قوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی اثر دمای بین پاسی بر هندسه لایه با استفاده از شبیه سازی حرارتی فرآیند ساخت افزایشی به کمک سیم و قوس :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

روش های ساخت افزایشی در دهه اخیر به عنوان به روزترین و مدرنترین روشهای ساخت قطعات پیشرفته مورد توجه فراوانیقرار گرفته اند. از جمله این روشها، فرآیند ساخت افزایشی به کمک سیم و قوس (WAAM) است که توانایی تولید قطعاتبا ابعاد بزرگ، هزینه مناسب و سرعت بالا را دارا می باشد. در این روش شکل مورد نظر به صورت لایه به لایه توسط فرایندجوشکاری با فلز افزودنی به شکل سیم تشکیل می شود. در این پژوهش معیاری برای پیش بینی اثر دمای بین پاسی در اینفرآیند بر هندسه لایه ها بر مبنای شبیه سازی حرارتی به کمک نرم افزار آباکوس ارائه شده است. همچنین از نتایج تجربی بهدست آمده از دیواره های فولادی تولید شده به این روش برای ارزیابی نتایج شبیه سازی استفاده شده است. این معیار پیشنهاد میکند که از میان ترکیب های مختلف عرض و ارتفاع لایه، مدلی که ارتفاع لایه در آن با ارتفاع حوضچه مذاب در سطح بیرونیدیواره برابر شود، بر عرض و ارتفاع لایه در نتایج تجربی منطبق است. صحت این معیار در سرعت های مختلف قوس و دماهایمختلف بین پاسی تایید شد. در انطباق با نتایج تجربی، نتایج شبیه سازی حاکی از افزایش ارتفاع و کاهش عرض دیواره در اثرافزایش زمان توقف بین پاسی (کاهش بیشتر دمای بین پاسی) است. در انتها نیز برای شرایط این پژوهش، رابطه ی تغییراتارتفاع و نیز عرض مؤثر هر لایه با زمان توقف بین پاسی (دمای بین پاسی) به دست آمده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.