بررسی علل تخریب توری سرندهای ویبراتور کوره فلش مجتمع مس سرچشمه و امکان بهبود و یا جایگزینی آن با مواد مقاوم تر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی علل تخریب توری سرندهای ویبراتور کوره فلش مجتمع مس سرچشمه و امکان بهبود و یا جایگزینی آن با مواد مقاوم تر دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی علل تخریب توری سرندهای ویبراتور کوره فلش مجتمع مس سرچشمه و امکان بهبود و یا جایگزینی آن با مواد مقاوم تر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی علل تخریب توری سرندهای ویبراتور کوره فلش مجتمع مس سرچشمه و امکان بهبود و یا جایگزینی آن با مواد مقاوم تر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی علل تخریب توری سرندهای ویبراتور کوره فلش مجتمع مس سرچشمه و امکان بهبود و یا جایگزینی آن با مواد مقاوم تر :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۴

در این پژوهش، به منظور بررسی علل تخریب و سایش توری سرندهای کوره فلش مجتمع مس سرچشمه در ابتدا ارتعاشات سرندها اندازه گیری شد و مشخص شد که میزان جابجایی و ارتعاشات سرندها در بازه مطلوبی قرار ندارند. در گام دوم، با انجام آزمون کوانتومتری جنس توری های مورد استفاده در سرندها CK60 تعیین شد و دو فولاد مقاوم به خوردگی SS316 و SS304 که اعلاوه بر موجود بودن در بازار که امکان بافت توری با آن ها میسر بود؛ به عنوان مواد مورد استفاده در این پژوهش انتخاب شدند. بررسی های میکروسکوپی، سختی ویکرز، اندازه گیری pH کنسانتره مس و آزمون های سایش پین روی دیسک و خراشان سه جسمی روی نمونه ها انجام گرفت. نتایج نشان داد که pH کنسانتره مس در بازه قلیایی قرار دارد و با درنظر گرفتن درصد رطوبت کنسانتره مس مشخص شد که pH تنها روی نمونه فولادی CK60 تأثیر منفی می گذارد. با بررسی دقیق تر، مشخص شد پدیده غالب در خرابی توری ها مربوط به سایش است و در درجه بعد خوردگی واکسیداسیون تأثیرگذار هستند. هرچند روش هایی نظیر پوشش دهی، کربن دهی توری CK60، یا جایگزینی توری های پلی اورتان ضد سایش و استفاده از ورق های هاردوکس پانچ شده به ظاهر بتوانند راهگشای قابل قبولی بجای نمونه فولادی CK60 باشند، اما با مقایسه توجیه اقتصادی و کارایی توری های بافته شده از جنس SS316 و SS304 به دلیل داشتن بالاترین سختی به ترتیب ۳۱۵ و ۲۸۸ ویکرز وکمترین نرخ سایش (۲/۱×۱۰(-۵ (میلیمتر مکعب/ نیوتن، متر) گزینه های مناسب تری نسبت به توری های CK60 هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.