بررسی آسیب پذیری قابهای خمشی فولادی با استفاده از شاخص تجمعی کرزینگ در شکل پذیری هدف تحت زلزله های حوزه نزدیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آسیب پذیری قابهای خمشی فولادی با استفاده از شاخص تجمعی کرزینگ در شکل پذیری هدف تحت زلزله های حوزه نزدیک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آسیب پذیری قابهای خمشی فولادی با استفاده از شاخص تجمعی کرزینگ در شکل پذیری هدف تحت زلزله های حوزه نزدیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آسیب پذیری قابهای خمشی فولادی با استفاده از شاخص تجمعی کرزینگ در شکل پذیری هدف تحت زلزله های حوزه نزدیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آسیب پذیری قابهای خمشی فولادی با استفاده از شاخص تجمعی کرزینگ در شکل پذیری هدف تحت زلزله های حوزه نزدیک :

تعداد صفحات : ۸

امروزه در بسیاری از نقا ط جهان از جمله ایران، ویران کننده ترین تهدید طبیعی برای سازه ها، ارتعاشاتی است که در اثر تحریکات زلزله بر سازه وارد میگردد. به همین دلیل یکی از وظایف اصلی مهندسین، ساخت سازه هایی میباشد که در اثر زلزله بتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند. به منظور رسیدن به این هدف، بایستی پاسخ سازه را تحت اثر تحریکات زلزله به درستی تخ مین زده و سازه را برای آن نیازها طراحی کرد. با توجه به این موضوع که در تحلیل خسارت وارد بر یک سازه پس از رخداد یک زلزله ی مخرب، برآورد میزان دقیق خسارت وارد بر هر نقطه از سازه غیر ممکن به نظر میرسد، لذا معرفی شاخص خرابی برای ارزیابی میزان خسارت وارد بر المان های سازه ضروری میباشد. در این مقاله از شاخص خسارت تجمعی کرزینگ که بر مبنای انرژی مستهلک شده در اعضا میباشد، به منظور ارزیابی خسارت وارد بر تیرهای قاب های خمشی فولادی مورد نظر تحت اثر زلزله های نزدیک گسل استفاده شده است. سازه های مورد استفاده در این پژوهش، قابهای خمشی فولادی دوبعدی ۴،۷و۱۰ طبقه میباشد که در شکل پذیری هدف ۳ با استفاده از نرم افزار opensees مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفته اند. در این پژوهش از ۷ جفت شتاب نگاشت نزدیک گسل در دو امتداد عمود بر گسل و موازی با گسل استفاده شده است. زلزله ها به گونه ای مقیاس شده اند که تمامی قابهای مورد نظر به شکل پذیری هدف ۳ برسند. نتایج نشان میدهد که در قابهای مورد مطالعه تأثیر مؤلفه ی موازی با گسل زلزله بیشتر از مؤلفه ی عمود بر گسل است بطوریکه در سازه ی ۴ طبقه مقدار شاخص در طبقه ای که بیشتری ن خسارت در تیر آن ایجاد شده، تحت مؤلفه ی موازی با گسل حدود %۴۰ بیشتر از مؤلفه ی عمود بر گسل بدست آمده است که این اختلاف با افزایش تعداد طبقات کاهش می یابد بطوریکه ممکن است در سازه های بلند مرتبه، مؤلفه ی عمود بر گسل زلزله غالب شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.