بررسی اثربخشی آموزش مهرات حل مسئله بر روابط موثر اجتماعی نوجوانان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش مهرات حل مسئله بر روابط موثر اجتماعی نوجوانان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش مهرات حل مسئله بر روابط موثر اجتماعی نوجوانان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش مهرات حل مسئله بر روابط موثر اجتماعی نوجوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش مهرات حل مسئله بر روابط موثر اجتماعی نوجوانان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۶

پژوهش حاضر با هدف کلیه بررسی اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر روابط موثر اجتماعی نوجوانان در جامعه آماری کلیه دانش آموزان مدارس مقطع متوسطه اول شهرستان تربت حیدریه در سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ بوده ، نمونه مورد نظر به حجم ۴۰ نفر از طریق اجرای نمونه گیری خوشه ای تک مرحله ای (دو مدرسه متوسطه پسرانه ) و سپس اجرای آزمون پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان بر همه دانش آموزان این دو مدرسه و انتخاب دانش آموزان نمرات پایین در آزمون ذکر شده انتخاب و به شیوه گمارش تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه جایگزین گردید . روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی با دو گروه پیش آزمون و پس آزمون بوده ، داده ها از طریق اجرای پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان ایندر بیکزن و فوستر ۱۹۹۲ گردآوری ، یافته کلی نشان داد که آموزش مهارت حل مسئله بر بهبود مهارت اجتماعی با پژوهش حاضر با هدف کلیه بررسی اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر روابط موثر اجتماعی نوجوانان در جامعه آماری کلیه دانش آموزان مدارس مقطع متوسطه اول شهرستان تربت حیدریه در سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ بوده ، نمونه مورد نظر به حجم ۴۰ نفر از طریق اجرای نمونه گیری خوشه ای تک مرحله ای ) دو مدرسه متوسطه پسرانه ( و سپس اجرای آزمون پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان بر همه دانش آموزان این دو مدرسه و انتخاب دانش آموزان نمرات پایین در آزمون ذکر شده انتخاب و به شیوه گمارش تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه جایگزین گردید . روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی با دو گروه پیش آزمون و پس آزمون بوده ، داده ها از طریق اجرای پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان ایندر بیکزن و فوستر ۱۹۹۲ گردآوری ، یافته کلی نشان داد که آموزش مهارت حل مسئله بر بهبود مهارت اجتماعی با ضریب اثر ۰/۶۰۰ در سطح ۰/۰۰۰ موثر بوده است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.