تحلیل توزیع فضایی و نقشه پهنه بندی تابلو تبلیغاتی پل های هوایی با استفاده از ایجاد پایگاه داده مکانی در محیط (GIS) سیستم اطلاعات جغرافیایی (مطالعه موردی: شهر شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل توزیع فضایی و نقشه پهنه بندی تابلو تبلیغاتی پل های هوایی با استفاده از ایجاد پایگاه داده مکانی در محیط (GIS) سیستم اطلاعات جغرافیایی (مطالعه موردی: شهر شیراز) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل توزیع فضایی و نقشه پهنه بندی تابلو تبلیغاتی پل های هوایی با استفاده از ایجاد پایگاه داده مکانی در محیط (GIS) سیستم اطلاعات جغرافیایی (مطالعه موردی: شهر شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل توزیع فضایی و نقشه پهنه بندی تابلو تبلیغاتی پل های هوایی با استفاده از ایجاد پایگاه داده مکانی در محیط (GIS) سیستم اطلاعات جغرافیایی (مطالعه موردی: شهر شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل توزیع فضایی و نقشه پهنه بندی تابلو تبلیغاتی پل های هوایی با استفاده از ایجاد پایگاه داده مکانی در محیط (GIS) سیستم اطلاعات جغرافیایی (مطالعه موردی: شهر شیراز) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۹

زمینه و هدف: این پژوهش با هدف بررسی و بکارگیری قابلیت GIS (سامانه اطلاعات جغرافیایی) در مدیریت و ساماندهی تابلو های تبلیغاتی پل هوایی شهر شیراز جهت جمع آوری، تجزیه و تحلیل و بروز رسانی مشخصات تابلوها تبلیغاتی (پل های هوایی) صورت گرفت. مواد و روش ها: در این پژوهش پل های هوایی که بر روی آنها تبلیغات انجام می شود در مناطق یازده گانه شهر شیراز بعنوان جامعه هدف مورد مطالعه قرار گرفت. برای این بررسی ابتدا از آدرس پل های هوایی تبلیغاتی به عنوان یکی از مهم ترین عناصر و شاخصه های پل های هوایی برداشت مکانی گردید بنابراین تعداد ۱۲۴ عدد پل هوایی تبلیغاتی با استفاده از سیستم مختصاتی UTM با استفاده از دستگاه GPS موقعیت نموده ایم. سپس ۱۰ وپژگی مهم از مشخصات توصیفی و کیفی پل های هوایی تبلیغاتی شهر با استفاده از کار میدانی جمع آوری و با تلفیق این ویژگی های توصیفی به مشخصه مکانی (UTM) پل های هوایی بانک اطلاعات مکان محور پل های هوایی تبلیغاتی شهر در محیط GIS ایجادگردید. در مرحله پایانی وضعیت کلی و وضعیت برخورداری تبلیغات برروی پل هوایی به تفکیک مناطق شهری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج: پراکنش سطح برخورداری مناطق یازده گانه شهر شیراز به جهت اهمیت شاخص مکان از نظر تعداد و مساحت پل هوایی صورت پذیرفت. پراکندگی تابلوهای پل هوایی تبلیغاتی شهر شیراز در اکثر مناطق شهرداری شیراز تناسب و تعادل ندارد و حدود چهار منطقه (مناطق ۱، ۴، ۶ و ۱۰ ) سطح برخورداری وضعیت مطلوبی نسبت به بقیه مناطق برخوردارند. نتیجه گیری: استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی و طراحی بانک اطلاعات مکانی میتواند به ساماندهی و مدیریت تابلوهای تبلیغات شهری کمک قابل توجهی نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.