زنجیرهای پلی‌استیرن با چگالی‌های پیوندخوردگی متفاوت بر سطح گرافن اکسید با روش پیوندزنی از میان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 زنجیرهای پلی‌استیرن با چگالی‌های پیوندخوردگی متفاوت بر سطح گرافن اکسید با روش پیوندزنی از میان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد زنجیرهای پلی‌استیرن با چگالی‌های پیوندخوردگی متفاوت بر سطح گرافن اکسید با روش پیوندزنی از میان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی زنجیرهای پلی‌استیرن با چگالی‌های پیوندخوردگی متفاوت بر سطح گرافن اکسید با روش پیوندزنی از میان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن زنجیرهای پلی‌استیرن با چگالی‌های پیوندخوردگی متفاوت بر سطح گرافن اکسید با روش پیوندزنی از میان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۱

فرضیه: گرافن ‌اکسید (GO) اصلاح‌شده با عامل شیمیایی دارای پیوند دوگانه در تهیه کامپوزیت‌های پلی‌استیرنی با روش ترکیبی پیوندزنی از میان و پلیمرشدن انتقال زنجیر افزایشی‌-جدایشی بازگشت‌پذیر (RAFT) به‌کارگرفته شدند. به‌کارگیری دو موقعیت واکنش برای پیوندزنی درجای زنجیرهای پلی‌استیرن از سطح گرافن ‌اکسید، افزایش چگالی پیوندزنی در فرایند پلیمرشدن با ‌روش پیوندزنی از میان در دو موقعیت مختلف و بررسی پلیمرشدن RAFT استیرن با دو چگالی پیوندزنی مختلف و نیز مقدار متفاوت گرافن، هدف‌های اصلی این پژوهش بودند.
روش‌ها‌: پس از اصلاح GO با اتیلن‌دی‌آمین (EDA) و دستیابی به GO عامل‌دارشده با EDA و(GOA)، واکنش جفت‌شدن میان GOA و ۳-(کلرودی‌متیل سیلیل) پروپیل متاکریلات (MCS) برای به‌دست آوردن لایه‌های GOA اصلاح‌شده با MCS و (GOOHD) با مقدار متفاوت اصلاح‌کننده انجام شد. سپس، روش پیوندزنی از میان پلیمرشدن RAFT برای تهیه کامپوزیت‌های پلی‌استیرنی به‌کار گرفته شد.
یافته‌ها: نتایج طیف‌نمایی نورالکترونی پرتو X نشان داد، اصلاح لایه‌های گرافن اکسید با EDA و MCS موفقیت‌آمیز بوده ‌است. همچنین، آزمون طیف‌نمایی زیرقرمز تبدیل فوریه نشان‌ داد، پیوندهای مولکولی به‌درستی طی واکنش‌ها تشکیل شدند. تغییرات مزدوج‌شدگی الکترونی نیز با طیف‌نمایی رامان مطالعه‌ شد. متوسط عددی وزن مولکولی و شاخص پراکندگی زنجیرهای پلی‌استیرن پیوندخورده و آزاد با روش سوانگاری ژل‌ تراوایی محاسبه ‌شد. با آزمون گرماوزن‌سنجی، خواص گرمایی و نسبت‌های پیوندزنی اصلاح‌کننده‌ها و زنجیرهای پلی‌استیرن بررسی شد. نسبت‌ پیوندزنی اصلاح‌کننده‌ها به‌ترتیب ۱۲.۹ و %۷.۵ برای لایه‌های اصلاح‌شده GO با چگالی‌های پیوندزنی کم و زیاد به‌دست آمد. عکس‌های میکروسکوپی الکترونی پویشی و عبوری نشان داد، در اثر اکسایش، لایه‌های صاف و مسطح گرافیت به لایه‌های چروکیده تبدیل می‌شوند و اتصال زنجیرهای پلی‌استیرن به سطح لایه‌ها از شفافیت و وضوح آن‌ها می‌کاهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.