مقایسه میزان تأثیرگذاری آموزش جمعی و فردی شهروندان در زمینه مدیریت پسماند در مبدا (مطالعه موردی شهر شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه میزان تأثیرگذاری آموزش جمعی و فردی شهروندان در زمینه مدیریت پسماند در مبدا (مطالعه موردی شهر شیراز) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه میزان تأثیرگذاری آموزش جمعی و فردی شهروندان در زمینه مدیریت پسماند در مبدا (مطالعه موردی شهر شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه میزان تأثیرگذاری آموزش جمعی و فردی شهروندان در زمینه مدیریت پسماند در مبدا (مطالعه موردی شهر شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه میزان تأثیرگذاری آموزش جمعی و فردی شهروندان در زمینه مدیریت پسماند در مبدا (مطالعه موردی شهر شیراز) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۲

امروزه حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از دغدغه های مدیریت شهری بوده و دراین بین مدیریت پسماندها بخصوص در مبدأ تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا ضروری است با انجام فرهنگ سازی مناسب عمومی در این زمینه، ضمن کاهش آسیب های وارده به محیط زیست، بار مالی ناشی از جمع آوری پسمانده در مدیریت شهری تقلیل یابد. تحقیق حاضر با هدف مقایسه نحوه دریافت آموزش جمعی (صدا و سیما) و فردی (چهره به چهره) شهروندان در خصوص مدیریت پسماند در مبدأ و میزان اقبال شهروندان در این خصوص می باشد.بدین منظور با همکاری کارشناسان ذیربط، پرسشنامه ای تدوین گردیده که در آن فضای آموزش شهروندی جمعی و فردیمورد مقایسه تحلیل قرار گرفته است. در ادامه به وسیله آزمون های آماری میزان روایی و پایایی پرسشنامه جهت اطمینان از نتایج به دست آمده سنجیده شده است. تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه نیز با استفاده از نرم افزار SPSS وانجام آزمون های ناپارامتریک انجام گردیده است. پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه پژوهش های کاربردی است اما از نظر ماهیت و روش گردآوری داده ها، به دلیل اینکه رویکرد حاکم بر این پژوهش روش پیمایشی بااستفاده از پرسشنامه بوده یک پژوهش توصیفی ـ پیمایشی به حساب می آید. نتایج حاصل ازاین پژوهش، مسیر اتی جهت اموزش و فرهنگ سازی موثر در زمینه مدیریت پسماند در مبدا را شخص نموده و می توان براین اساس برنامه ریزی مناسب تری جهت آموزش شهروندان عزیز انجام داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.