بررسی تأثیر آوازه، شواهد و اعتماد به برند بر ترغیب به انتخاب با میانجی گری تصویر برند (مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر آوازه، شواهد و اعتماد به برند بر ترغیب به انتخاب با میانجی گری تصویر برند (مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی شهر مشهد) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر آوازه، شواهد و اعتماد به برند بر ترغیب به انتخاب با میانجی گری تصویر برند (مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر آوازه، شواهد و اعتماد به برند بر ترغیب به انتخاب با میانجی گری تصویر برند (مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر آوازه، شواهد و اعتماد به برند بر ترغیب به انتخاب با میانجی گری تصویر برند (مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی شهر مشهد) :

تعداد صفحات : ۲۴

در عصر رقابتی امروز، مراجعه کنندگان سازمانی در کانون توجه سازمان ها قرار دارند، وفاداری آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتیمحسوب می شود. در بخش خدمات درمانی نیز، با توجه به فعال شدن بخش های خصوصی و گسشرش رقابت، اخلاق سازمانی باتاثیرگذاری بر احساس مراجعه کنندگان، عامل رقابتی است. لذا، تحقیق حاضر، با ارزیابی میانجی گری تصویر برند، تاثیر آوازه، شواهد واعتماد به برند را بر ترغیب به انتخاب مراجعه کنندگان مطالعه کرده است که از نظر تقسیم بندی بر مبنای هدف، از نوع کاربردی و ازنظر روش انجام تحقیق توصیفی- همبستگی، پیمایشی بوده است. جامعه آماری تحقیق حاضر، کلیه منتفع شدگان از خدمات درمانی بیمارستان های دولتی شهر مشهد بوده است. حجم نمونه براساس جدول مورگان تعیین شده و آزمودنی ها به روش طبقه ای و در هرطبقه به روش تصادفی ساده در دسترس، گزینش شدند. پرسشنامه ها در جامعه آماری توزیع شد. نسخه های جمع آوری شده، پس ازحذف موارد ناقص و مخدوش، به تعداد ۳۹۰ مورد در تجزیه و تحلیل شرکت داده شدند. روایی ابزار تحقیق به شیوه روایی صوری،محتوایی و تحلیل عاملی تاییدی و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ مورد محاسبه قرارگرفت. ابزار تحقیق، پرسششنامه ابعاد برندخدماتی (شواهد و آوازه)؛ با ترکیب مدل های قضاوت برند خدماتی (SBV)، گریس و اکاس (۲۰۰۵) و ابعاد برند خدماتی (SBL)،برگرفته از تحقیق گریسوگو و گریستالیس (۲۰۱۴)، پرسشنامه ترغیب به انتخاب؛ برگرفته از مدل یابی و هان (۲۰۱۴)، پرسشنامهاعتماد به برند مدل دلگادو بالستر(BTS) و همکاران (۲۰۰۳) و پرسشنامه تصویر ذهنی برند الریچ (۲۰۰۹)، با روش مقیاس پنج گزینه-ای لیکرت بوده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart PLS استفاده شد.نتایج حاکی از آن است که نقش تصویر ذهنی برند در اثر آوازه برند بر ترغیب به انتخاب، میانجی گر کامل نتیجه شده اما، در اثر شواهدو اعتماد به برند بر ترغیب به انتخاب، میانجی گر جزئی نتیجه شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.