بررسی مقایسه ای نوآوری در اصول زیبایی شناسی فرش های دستبافت و ماشینی (مورد مطالعه: فروشگاه اخوان شهر کاشان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای نوآوری در اصول زیبایی شناسی فرش های دستبافت و ماشینی (مورد مطالعه: فروشگاه اخوان شهر کاشان) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای نوآوری در اصول زیبایی شناسی فرش های دستبافت و ماشینی (مورد مطالعه: فروشگاه اخوان شهر کاشان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای نوآوری در اصول زیبایی شناسی فرش های دستبافت و ماشینی (مورد مطالعه: فروشگاه اخوان شهر کاشان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای نوآوری در اصول زیبایی شناسی فرش های دستبافت و ماشینی (مورد مطالعه: فروشگاه اخوان شهر کاشان) :

تعداد صفحات : ۳۷

کاهش فروش، استقبال عمومی و تقاضای مشتریان فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی، یکی از مسائل کلیدی و مهماست که فقدان نوآوری در صنعت فرش دستبافت نسبت به فرش ماشینی را نمایان می سازد. امروزه نوآوری رکن اساسی دربازار فروش هر محصولی محسوب می شود. این پژوهش با روش علی مقایسه ای به بررسی ده عامل نوآوری شامل (رنگ، ابعاد، طرح، نقش، سرمایه انسانی، عوامل سخت افزاری، عوامل نرم افزاری، عوامل فروش، عوامل اقتصادی، عوامل فرهنگی) در فرشدستباف و ماشینی پرداخته است و به دنبال رتبه بندی ای عوامل در هر دو فرش است. جامعه آماری پژوهش صد نفر ازمشتریان فروشگاه فرش اخوان کاشان است که طی یک هفته از این فروشگاه بازدید داشته اند. روش نمونه گیری پژوهش نیزنمونه گیری غیر تصادفی در دسترس می باشد. طبق جدول مورگان، پرسشنامه محقق ساخته پژوهش که روایی و پایایی لازم رابه دست آورده است، توسط هشتاد نفر از مشتریان فروشگاه اخوان شهر کاشان کامل شد و با استفاده از نرم افزار اس پی اساس مورد تجزیه وتحلیل آماری قرار گرفت. نتایج آزمون t پژوهش حاکی از آن است که به طورکلی میزان نوآوری در فرشماشینی نسبت به فرش دستباف بیشتر است. همچنین میانگین نوآوری در سه عامل رنگ، ابعاد و نقشه در فرش دست بافتبیشتر و میانگین عوامل نوآوری در طرح، سرمایه انسانی، عوامل سخت افزاری، عوامل نرم افزاری، عوامل فروش، عوامل اقتصادیو عوامل فرهنگی در فرش ماشینی بیشتر است. درنهایت با استفاده از آزمون فریدمن رتبه بندی عوامل ده گانه برای فرشدستبافت و ماشینی به تفکیک آورده شد، رتبه اول در فرش دستبافت رنگ و در فرش ماشینی ابعاد است. از این رو پیشنهادمی شود مسئولان فرش با شناسایی سلایق جدید مردم، عوامل نوآوری در فرش دستبافت را از طریق ارائه طرح های نو و بدیع وترکیب نقش های مدرن و اصیل به وجود بیاورند تا فرش دستبافت توانایی رقابت هرچه بیشتر با فرش ماشینی را پیدا نماید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.