بررسی تأثیر ورود فناوری اطلاعات به آموزش عالی و اثربخشی آن بر سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر ورود فناوری اطلاعات به آموزش عالی و اثربخشی آن بر سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر ورود فناوری اطلاعات به آموزش عالی و اثربخشی آن بر سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر ورود فناوری اطلاعات به آموزش عالی و اثربخشی آن بر سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر ورود فناوری اطلاعات به آموزش عالی و اثربخشی آن بر سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۴

شناسایی عوامل مؤثر در حصول به یادگیری یکی از مقوله های مهم و مورد پژوهش در آموزش عالی می باشد و سبک های یادگیری که ناظر بر شیوه های یادگیری افراد می باشند، از عوامل مؤثر در یادگیری شناخته شده اند. هدف از این مطالعه بررسی تأثیر ورود فناوری اطلاعات به آموزش عالی و اثربخشی آن بر سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان می باشد. پژوهش حاضر از نوع کاربردی و به روش شبه آزمایشی انجام شده است. جامعه ی آماری پژوهش حاضر را کلیه دانشجویان که در نیمسال دوم تحصیلی ۱۳۹۸ مشغول تحصیل بودند تشکیل می داد. روش نمونه گیری در این پژوهش، نمونهگیری در دسترس است. حجم نمونه تحقیق، شامل ۵۸ دانشجو رشته علوم تربیتی بود که به صورت تصادفی به دو گروه آزمایش (روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات) و گروه گواه (روش متداول) تقسیم شدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه سبک های یادگیری فلدر- سیلورمن بود و دارای پایایی (۰/۴۱) برای دو بعد متوالی- کلی، (۰/۵۱) برای بعد فعال- تاملی، (۰/۵۶) برای بعد دیداری- کلامی و (۰/۶۵) برای بعد حسی-شهودی است.یافته ها: تحلیل داده های خام با استفاده از spss23 و تحلیل کوواریانس و آزمون t انجام شده است. یافته های پژوهش، نشان می دهد که ورود فناوری اطلاعات به آموزش عالی موجب افزایش یادگیری دانشجویان در درس آمار توصیفی گروه آزمایش نسبت به گروه کنترل (گواه) شده است .(Pvalue<0/05) همچنین نتایج آزمون t نشان داد که سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس آمار توصیفی ارتباط دارد.نتایج: با توجه به پاسخ های جمع آوری شده از پرسشنامه سبک های یادگیری فلدر- سیلورمن، دانشجویانی که دارای سبک یادگیری شهودی، دیداری، تأملی و کلی هستند دارای نمرات آمار توصیفی بالاتری نسبت به دانشجویانی که دارای سبک های یادگیری حسی، کلامی، فعال و متوالی بودند. همچنین نتایج نشان داد که فناوری اطلاعات بر سبک های یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس آمار توصیفی تأثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.