بررسی عوامل موثر بر هویت یابی مبتنی بر برند و تاثیر آن بر وفاداری و حمایت از برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر هویت یابی مبتنی بر برند و تاثیر آن بر وفاداری و حمایت از برند دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر هویت یابی مبتنی بر برند و تاثیر آن بر وفاداری و حمایت از برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر هویت یابی مبتنی بر برند و تاثیر آن بر وفاداری و حمایت از برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر هویت یابی مبتنی بر برند و تاثیر آن بر وفاداری و حمایت از برند :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۵

مفهوم هویت یابی از برند مصرف کننده در درک ما از چگونگی، زمان و چرایی برندها به بیان هویت مصرف کنندگان کمکمی کند. مقاله حاضر یک چارچوب نظری تلفیقی از پیشینه هویت یابی از برند مصرف کننده را ارائه و ارزیابی می کند. دراین مطالعه محرکها و پیامدهای هویت یابی از برند مصرف کننده مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج به دست آمده، تأثیر ششمحرک خود شباهتی- برند، تمایز برند، اعتبار برند، مزایای اجتماعی برند، تعادل برند و تجارب به یاد ماندنی برند بر هویت یابیمبتنی بر برند را تأیید میکند. به معنای دیگر هر شش محرک هویت یابی از برند مصرف کننده تأثیر مثبت و معناداری برهویت یابی از برند مصرف کننده دارند. همچنین، هویت یابی از برند مصرف کننده با دو پیامد مهم شرکتی یعنی وفاداری بهبرند و حمایت از برند ارتباط معناداری دارد. لازم به ذکر است که در پایان مقاله نسبت به ارائه اهمیت نظری یافته ها وهمچنین ارایه پیشنهادهای لازم بر اساس نتایج پژوهش اقدام شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.