اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری ـ حرکتی بر رفتار کلاسی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری ـ حرکتی بر رفتار کلاسی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری ـ حرکتی بر رفتار کلاسی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری ـ حرکتی بر رفتار کلاسی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش رایانه ای مهارت های دیداری ـ حرکتی بر رفتار کلاسی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۶

یکی از مشکلات دانش اموزان مبتلا به اختلاف نقص توجه / بیش فعالی در مدرسه، مشکلات رفتاری در کلاس درس است. پژوهش حاضر با هدف پاسخگویی به این سوال که آموزش رایانه ای مهارت های دیداری ـ حرکتی چه تأثیری بر رفتار کلاسی دانش آموزان ADHD دارد صورت گرفت. جامعه آماری این پژوهش راکلیه دانش آوزان دبستانی پسر شهر مشهد در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تشکیل دادند که تعداد ۳۰ نفر از آن ها به روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب و در دو گروه کنترل و آزمایش به صورت تصادفی گمارش شدند. برای جمع آوری داده های پژوهش از پرسشنامه مشکلات رفتاری کانرز فرم معلم استفاده شد. داده های جمع آوری شده نیز با استفاده از آزمون تحلیل کوواریانس به وسیله نرم افزار SPSS25 تجزیه و تحلیل شد.نتایج به دست آمده نشان داد که آموزش رایانه اش مهارت های دیداری ـ حرکتی تأثیر مثبت معناداری بر رفتار کلاسی دانش آوزان دارد و موجب بهبود عملکرد دانش آموزان ADHDدر رفتار کلاسی می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.