تقلیل نظریههای پسامدرن در پژوهشهای ادبی معاصر (نگاهی به کتاب داستان کوتاه در ایران: داستانهای پسامدرن با تأکید بر فصل شخصیتپردازی پسامدرن: نظریۀ فوکو)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تقلیل نظریههای پسامدرن در پژوهشهای ادبی معاصر (نگاهی به کتاب داستان کوتاه در ایران: داستانهای پسامدرن با تأکید بر فصل شخصیتپردازی پسامدرن: نظریۀ فوکو) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تقلیل نظریههای پسامدرن در پژوهشهای ادبی معاصر (نگاهی به کتاب داستان کوتاه در ایران: داستانهای پسامدرن با تأکید بر فصل شخصیتپردازی پسامدرن: نظریۀ فوکو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تقلیل نظریههای پسامدرن در پژوهشهای ادبی معاصر (نگاهی به کتاب داستان کوتاه در ایران: داستانهای پسامدرن با تأکید بر فصل شخصیتپردازی پسامدرن: نظریۀ فوکو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تقلیل نظریههای پسامدرن در پژوهشهای ادبی معاصر (نگاهی به کتاب داستان کوتاه در ایران: داستانهای پسامدرن با تأکید بر فصل شخصیتپردازی پسامدرن: نظریۀ فوکو) :
تعداد صفحات : ۳۰
دلیل توجه به نظریه/ نظریههای پسامدرن هرچه باشد، امروزه چهارچوب نظری بسیاری از پژوهشهای انتشاریافته همین نظریه/ نظریهها هستند. کاربست این نظریه/ نظریهها نیز معمولاً به دو شکل انجام میشود: الف) با ارائ تصویری بسیط و سادهشده از پستمدرنیسم (در این حالت تفاوت میان نظریههای پسامدرن نادیده گرفته میشود) مؤلفههای اصلی آن مانند عدم قطعیت، و … استخراج و درادامه متن براساس آن مؤلفهها تحلیل/ تبیین میشود، ب) فقط یکی از نظریههای پسامدرن مانند شالودهشکنی دریدا انتخاب شده است، نظری مذکور اساس بررسی متن قرار داده میشود. باوجود انبوه این پژوهشها، چنین بهنظر میرسد که کاربست نظریه/ نظریههای پسامدرن نقش چندانی در انباشت دانش ادبی ما نداشته است. هرچند که برای این عدم موفقیت دلایل گوناگونی میتوان ذکر کرد، یکی از اصلیترین این دلایل کاربست تقلیلگرایان نظریههای پسامدرن است. نگارنده مقال حاضر میکوشد با بررسی یکی از اصلیترین پژوهشهای صورتگرفته براساس نظریه/ نظریههای پسامدرن یعنی داستان کوتاه در ایران: داستانهای پسامدرن (البته آن هم با تأکید بر فصل نهم آن، یعنی فصل شخصیتپردازی پسامدرن: نظری فوکو) از چرایی این تقلیلگرایی و نتایج آن سخن گوید. اصلیترین دلایل کاربست تقلیلگرایان نظریههای ادبی در کتاب حاضر عبارتاند از: ساختار درسنامهای کتاب، ناسازگاری نظریه و متن در برخی از فصول، تقلیل نظریههای ادبی، و …
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.