شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی کارایی و اثربخشی دفتر مدیریت پروژه (PMO(مطالعه ی موردی پروژه قطارشهری کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی کارایی و اثربخشی دفتر مدیریت پروژه (PMO(مطالعه ی موردی پروژه قطارشهری کرمانشاه) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی کارایی و اثربخشی دفتر مدیریت پروژه (PMO(مطالعه ی موردی پروژه قطارشهری کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی کارایی و اثربخشی دفتر مدیریت پروژه (PMO(مطالعه ی موردی پروژه قطارشهری کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی کارایی و اثربخشی دفتر مدیریت پروژه (PMO(مطالعه ی موردی پروژه قطارشهری کرمانشاه) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۸

امروزه با پیچیده شدن شرایط مدیریت و اجرای پروژه ها و توسعه روزافزون علم مدیریت پروژه از یک سو و آشنایی سازمان ها و شرکت ها با نظریه ها و استانداردهای مدیریت پروژه حرفه ای از سوی دیگر، اگر نگوییم تمام سازمان ها، اکثر آن ها دغدغه مدیریت یکپارچه و هماهنگ بر مبنای اصول و استاندارد و مدیریت بهینه منابع را در سر دارند، در همین راستا یکی از اقدامات مرسوم سازمان ها در سالهای اخیر در کشور ما حرکت به سوی راه اندازی و پایه گذاری دفاتر مدیریت پروژه بوده است. پژوهش حاضر به کار کردها و بررسی عوامل کلیدی کارایی و اثربخشی دفاتر مدیریت پروژه در سازمان مورد مطالعه می پردازد. برای این منظور، نخست مطالعه مبانی نظری و ادبیات موضوع موجود در ارتباط با دفاتر مدیریت انجام شد و کارکردها و عوامل کلیدی اثر بخشی شناسایی شدند. در گام بعده با بهره گیری از روش های آماری عواملی که بیشترین تاثیر را در کارایی کارکردها داشتند مشخص گردیدند. این رتبه بندی می تواند برنامه ریزی و اولویت بندی موارد مرتبط با دفتر مدیریت پروژه را برای مدیران ارشد سازمان تسهیل نموده و موجب فراهم آمدن بستر مناسب جهت موفقیت دفتر مدیریت پروژه و تبدیل کارکردهای آنان به منفعت برای سازمان گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.