طراحی کنترل زمان‌ثابت تطبیقی برای کلاسی از سیستم‌های غیرخطی مرتبه دوم با استفاده از رویکرد کنترل مود لغزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی کنترل زمان‌ثابت تطبیقی برای کلاسی از سیستم‌های غیرخطی مرتبه دوم با استفاده از رویکرد کنترل مود لغزشی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی کنترل زمان‌ثابت تطبیقی برای کلاسی از سیستم‌های غیرخطی مرتبه دوم با استفاده از رویکرد کنترل مود لغزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی کنترل زمان‌ثابت تطبیقی برای کلاسی از سیستم‌های غیرخطی مرتبه دوم با استفاده از رویکرد کنترل مود لغزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی کنترل زمان‌ثابت تطبیقی برای کلاسی از سیستم‌های غیرخطی مرتبه دوم با استفاده از رویکرد کنترل مود لغزشی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

در این مقاله، به مسئله کنترل زمان ثابت برای کلاسی از سیستم‌های غیرخطی مرتبه دوم در حضور عدم‌قطعیت و اغتشاشات خارجی پرداخته می‌شود. با معرفی رویکردی نوین از کنترل مود لغزشی پایانی ناتکین، یک کنترل‌کننده‌ی زمان‌ثابت به‌منظور دستیابی به عملکرد قابل‌قبول، همگرایی سریع متغیرهای حالت، قوام بالا و حذف تکینگی طراحی می‌شود. تضمین همگرایی زمان‌ثابت، ویژگی مهم قانون کنترل پیشنهادی می‌باشد که در آن زمان همگرایی مستقل از شرایط اولیه سیستم می‌باشد. از آنجایی که در کاربردهای عملی، تعیین حد بالای عدم قطعیت و اغتشاش دشوار است، قانون تطبیقی ارائه می‌شود که به کمک آن دیگر نیازی به دانستن این حد نیست. با استفاده از تحلیل لیاپانوف اثبات می‌گردد که متغیرهای حالت سیستم در یک زمان محدود و مستقل از شرایط اولیه به همسایگی کوچکی از مبدأ همگرا می‌شوند.  به‌منظور ارزیابی کارآمدی روش پیشنهادی، سیستم کنترل وضعیت یک ماهواره انعطاف‌پذیر به‌کار گرفته شده و قانون کنترل وضعیت زمان‌ثابتی برای آن استخراج می‌گردد. نتایج شبیه‌سازی کارایی و عملکرد رویکرد ارائه‌شده در این مقاله را نشان می‌دهند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.