بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برندمورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برندمورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برندمورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برندمورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برندمورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۹

نقش کارمندان در خلق تجربه مشتری در صنایع خدماتی بسیار مهم است. تجربه ای که مشتری از برند به دست می آورد، شدیدا تحت تاثیر نوع تعاملات و ارتباطات با کارمندان است. بنابراین اینکه کارمندان در چه سطحی اقدام به برقراری ارتباط با مشتری کنند و اینکه آیا رفتارهایی فراتر از حد وظایف خود را بروز دهند، مفهومی کلیدی در تعیین موفقیت برند در ایجاد تجربه ای ماندگار است. هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برند در مجموعه هتل های بین المللی پارس است. روش تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ ماهیت در دسته ی تحقیقات توصیفی قرار دارد. جامعه ی آماری پژوهش، کارمندان مجموعه هتل های بین المللی پارس هستند که تعداد ۲۴۷ نفر از آنها با استفاده از روش نمونه گیری طبقه بندی شده انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود و از روش تکنیک معادلات ساختاری، آزمون سوبل و تحلیل همبستگی زیر گروه برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج نشان داد که برندگذاری داخلی و رهبری برند از طریق دانش برند بر رفتار شهروندی برند تاثیر مثبتی دارند. همچنین نتایج نشان داد که کارمندان با سابقه ی کاری پایین تر، بیشتر تمایل به افزایش میزان دانش برند خود داشتند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.