تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال بر مبنای راهبرد AHP فازیمطالعه موردی: بررسی کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال بر مبنای راهبرد AHP فازیمطالعه موردی: بررسی کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال شهر اصفهان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال بر مبنای راهبرد AHP فازیمطالعه موردی: بررسی کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال بر مبنای راهبرد AHP فازیمطالعه موردی: بررسی کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال بر مبنای راهبرد AHP فازیمطالعه موردی: بررسی کیفیت خدمات گردشگری دیجیتال شهر اصفهان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۷

پژوهش حاضر با هدف تحلیل عوامل موثر بر خدمات دیجیتال گردشگری در اصفهان انجام شده است. در این راستا با مد نظر قرار دادن روش توصیفی- پیمایشی، مدلی کمی مبتنی بر رویکرد تحلیلی سلسله مراتبی- فازی FAHP ارائه گردید. جامعه آماری این کار پژوهشی مصاحبه با ۱۰ متخصص فعال در زمینه گردشگری دیجیتال در شهر اصفهان انتخاب شد. در این کار پژوهشی از رویکرد خیرگی و به واسطه پرسشنامه مبتنی بر روند تحلیل زوجی که محقق ساخته است، اقدام به تهیه داده ها و اطلا عات مورد نیاز شده است. معیارهای اصلی بررسی کیفیت خدمات دیجیتال گردشگری مدل بوی گوکان و همکاران ۲۰۱۹ برای ارزیابی؛ شامل مولفه های ناملموس، قابلیت اعتماد، روابط متقابل، قابلیت اطمینان دیجیتال و تجربه دیجیتال می باشد. پس از تحلیل فازی که توسط جعبه ابزار مربوطه در نرم افزار متلب؛ معیارها و زیرمعیارها بصورت سلسله مراتبی تحلیل و ضرایب تاثیر برآورد شده در ماتریس های اولیه توسط ضرایب تاثیر فازی اصلاح شده است. یافته های حاصل از برر سی ماتریس نهایی تصمیم نشان دهد نده سازگاری تمامی ماتریسهای تصمیم نهایی می باشد. بر پایه نتایج حاصل از این ماتریس، قابلیت اطمینان دیجیتال و تجربه دیجیتال بیشترین و کمترین تاثیرات را بر مدل برنامه ریزی خدمات گردشگری دیجیتال دارند. یافته ها نشان داده اند که، محور اصلی برای تبیین کیفیت خدمات دیجیتال در عرصه گردشگری، تمرکز بر روی مولفه های امنیت فضای مجازی، حریم خصوصی و قابل بیت اطمینان بوده، چرا که بر اساس آن می توان نتایج مطلوبی را در ارائه خدمات عمومی به صورت دیجیتال از کاربران دریافت نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.