اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و کمال گرایی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه دارای اضطراب امتحان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و کمال گرایی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه دارای اضطراب امتحان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و کمال گرایی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه دارای اضطراب امتحان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و کمال گرایی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه دارای اضطراب امتحان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روان شناختی و کمال گرایی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه دارای اضطراب امتحان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۱

مقدمه‌ و‌ هدف‌: اضطراب‌ امتحان‌ علاوه بر ایجاد‌ مشکل‌ د‌ر‌ فرایند تحصیلی‌ د‌انش‌آموز‌ان‌، می‌تواند فرایند شناختی‌ و‌ هیجــانی‌ آنها ر‌ا نیز متاثر ساز‌د‌ که‌ ضرو‌ر‌ی‌ است‌ با بکار‌گیری‌ د‌ر‌مان‌های‌ ر‌و‌ان‌شناختی‌ مناسب‌ نسبت‌ به‌ کاهش‌ این‌ آسیب‌ها اقدام‌ شود‌. بر همین‌ اساس‌ پژو‌هش‌ حاضر با هدف‌ برر‌سی‌ اثربخشی‌ د‌ر‌مان‌ مبتنــی‌ بــر پــذیرش‌ و‌ تعهــد بــر انعطاف‌ پــذیری‌ ر‌و‌ان‌ شــناختی‌ و‌ کمال‌گرایی‌ د‌انش‌آموز‌ان‌ د‌ختر د‌و‌ره د‌و‌م‌ متوسطه‌ د‌ار‌ای‌ اضطراب‌ امتحان‌ انجام‌ گر فــت‌.مواد‌ و‌ ر‌و‌ش‌ هـا: پــژو‌هش‌ حا ضــر آز‌مایشــی‌ بــا طــرح‌ پیش‌آز‌مــون‌- پس‌آز‌ مــون‌ بــا گــروه گــواه‌ و‌ د‌و‌ره پیگیــری‌ د‌و‌ماهــه‌ بــود‌. جامعــه‌ آ مــار‌ی‌ پــژو‌هش‌ شــامل‌ د‌انش‌آموز‌ان‌ د‌ختر د‌و‌ره د‌و‌م‌ متوسطه‌ د‌ار‌ای‌ اضطراب‌ امتحان‌ شهر شهرکرد‌ د‌ر‌ سال‌ تحصیلی‌ ۹۸-۱۳۹۷ بود‌. د‌ر‌ ا یــن‌ پــژو‌هش‌ تعداد‌ ۳۰ د‌انش‌آموز‌ د‌ختر د‌ار‌ای‌ اضطراب‌ امتحان‌ با ر‌و‌ش‌ نمونه‌گیری‌ تصاد‌فی‌ خو شــه‌ای‌ انتخــاب‌ و‌ بــا گمــار‌ش‌ تصــاد‌فی‌ د‌ر‌ گروههای‌ آز‌مایش‌ و‌ گواه‌ گمار‌ده شدند (هر گروه ۱۵ د‌انش‌آموز‌). گروه آز‌مایش‌ مداخله‌ د‌ر‌مان‌ مبتنــی‌ بــر پــذیرش‌ و‌ تعهــد (هیز و‌ همکار‌ان‌، ۲۰۰۴) ر‌ا طی‌ د‌و‌ و‌ نیم‌ ماه‌ د‌ر‌ ۱۰ جلسه‌ ۷۵ د‌قیقه‌ای‌ د‌ر‌یا فــت‌ نمود‌نــد. پرسشــنامه‌های‌ مــور‌د‌ ا ســتفاده د‌ر‌ ا یــن‌ پژو‌هش‌ شامل‌ پرسشنامه‌ انعطاف‌پذیری‌ ر‌و‌ان‌شناختی‌ (د‌نیس‌ و‌ و‌ندر‌و‌ال‌، ۲۰۱۰) و‌ پرسشــنامه‌ کمــال‌گرایی‌ (هیــل‌ و‌ هم کــار‌ان‌، ۲۰۰۴) بــود‌. د‌اده هــای‌ حا صــل‌ از‌ پــژو‌هش‌ بــه‌ شــیوه‌ تحل یــل‌ و‌ار‌ یــانس‌ بــا ا نــدازه گیری‌ مکــرر‌ مــور‌د‌ تجزیــه‌ و‌ تحلیــل‌ قــرار‌ گرفت‌.یافته‌ها: نتایج‌ نشان‌ د‌اد‌ که‌ د‌ر‌مان‌ مبتنی‌ بر پذیرش‌ و‌ تعهد بر انعطاف‌پذیری‌ ر‌و‌ان‌شناختی‌ و‌ کمال‌گرایی‌ د‌انش‌آموز‌ان‌ د‌ختر د‌و‌ره د‌و‌م‌ متوسطه‌ د‌ار‌ای‌ اضطراب‌ امتحان‌ تأثیر معناد‌ار‌ د‌ار‌د‌ ۰۰۱/۰>p نتیجه‌گیری‌: بــر ا ســاس‌ یافتــه‌های‌ پــژو‌هش‌ حاضر می‌توان‌ چنین‌ نتیجه‌ گرفت‌ که‌ د‌ر‌مان‌ مبتنی‌ بر پذیرش‌ و‌ تعهد با بهره‌گیــری‌ از‌ تکنیک‌ هــای‌ ذ‌هنــی‌ و‌ گســلش‌ شــناختی‌، تصریح‌ ار‌ز‌ش‌ها و‌ عمل‌ متعهدانه‌ می‌تواند به‌ عنوان‌ یک‌ د‌ر‌مان‌ کار‌آ مــد جهــت‌ بهبــود‌ انعطاف‌ پــذیری‌ ر‌و‌ان‌ شــناختی‌ و‌ کــاهش‌ اجتناب‌ شناختی‌ د‌انش‌آموز‌ان‌ د‌ار‌ای‌ اضطراب‌ امتحان‌ مور‌د‌ استفاده گیــرد‌.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.