نقش و تاثیر اخلاق در توسعه و تحول سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش و تاثیر اخلاق در توسعه و تحول سازمانی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش و تاثیر اخلاق در توسعه و تحول سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش و تاثیر اخلاق در توسعه و تحول سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش و تاثیر اخلاق در توسعه و تحول سازمانی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۶

هدف این مقاله بررسی نقش اخلاق در سازمان بوده و اخلاق به عنوان پیشنیاز بهبود و توسعه سازمان معرفی شده است.روش تحقیق مورد استفاده روش تحقیق توصیفی و تحلیلی و مبتنی بر بررسی منابع مربوط به اخلاق سازمان و مدیریتمی باشد. تعالی سازمانی به شرایطی مربوط می شود که در آن مدیران، کارکنان، سهامداران، مشتریان، عرضه کنندگان،موسسات مالی، دولت و سایر ذینفعان از فرایندها و خروجیهای سازمان احساس رضایت می نمایند. طبعاً یکی از عواملی کهچنین شرایطی را پدید می آورد رعایت اخلاق اداری و یا با نگاه دقیق تر رعایت اخلاق شخصی، اخلاق شغلی و اخلاقسازمانی در سازمان می باشد. عوامل مختلف سازمانی از جمله ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی، آموزش و نظاماطلاع رسانی بر رشد اخلاق حرفه ای کارکنان تاثیر گذارند. برای نهادینه کردن اخلاق حرفه ای در سازمان ها، به کارگیرینیروی انسانی مقید به رعایت اخلاقیات و قانون در سازمان ها؛ آموزش عملی اخلاق توسط افراد مقید و پایبند به رعایتاخلاقیات و قانون؛ و تدوین منشور اخلاقی برای سازمان ها باید در دستور کار قرار گیرد. مدیران در اخلاقی کردن سازمانوظایف مختلفی از جمله: ارزشیابی عملکردهای اخلاقی ؛ اخلاقی کردن هدف ها؛ اشاعه ارزش های اخلاقی؛ اخلاق ورزی درزندگی شخصی؛ اهمیت دادن به اخلاق حرفه ای؛ تهیه منشور اخلاقی و … را بر عهده دارند. به طور کلی اخلاق در مدیریتو اداراه موثر سازمان ها در ابعاد مختلف: تصمیم گیری؛ ارتباطات؛ عملکرد ؛ رضایت شغلی؛ تعهد سازمانی؛ کار گروهی؛ نظم؛کیفیت؛ کاهش فساد اداری؛ اعتماد؛ کسب سود؛ وفاداری مشتریان؛ پاسخگویی سازمان؛ و دستیابی به مزیت رقابتی، نقشموثری ایفا می نماید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.