بررسی رابطه ی بین مسئولیت اجتماعی شرکتی با مزیت رقابتی و ارزش ویژه ی برند در(مورد مطالعه : شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی بین مسئولیت اجتماعی شرکتی با مزیت رقابتی و ارزش ویژه ی برند در(مورد مطالعه : شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی بین مسئولیت اجتماعی شرکتی با مزیت رقابتی و ارزش ویژه ی برند در(مورد مطالعه : شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی بین مسئولیت اجتماعی شرکتی با مزیت رقابتی و ارزش ویژه ی برند در(مورد مطالعه : شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی بین مسئولیت اجتماعی شرکتی با مزیت رقابتی و ارزش ویژه ی برند در(مورد مطالعه : شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۴

هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه ی مسئولیت اجتماعی شرکتی با مزیت رقابتی و ارزش ویژه ی برند (مطالعهموردی: شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی) می باشد. از لحاظ هدف تحقیق از نوع کاربردی، از لحاظ نوع روش،توصیفی و همبستگی میباشد و از لحاظ روش گردآوری اطلاعات روش تحقیق مورد نظر میدانی می باشد. در این پژوهشجامعه مورد مطالعه عبارت بود از کلیه مشتریان شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۹ می باشد که تعداد آنهابه علت مشخص نبودن به صورت نامحدود در نظر گرفته شده است و طبق فرمول کوکران نمونه برای جامعه نامحدود ۳۸۴نفر می باشد که به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند به منظورگردآوری داده های مورد نیاز، از پرسشنامه های مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی جرمی، پرسشنامه استاندارد مزیت رقابتی هیل و جونز و پرسشنامه ارزش ویژه برند یانگ وپترسون استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss و برای تحلیل فرضیات از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. طبق نتایج تحقیق بین مسئولیت اجتماعی شرکتی با مزیت رقابتی و ارزش ویژه ی برند شرکت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی رابطه مثبت معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.