ارائه مدل ساختاری پیش بینی قصد خرید محصولات ورزشی مبتنی بر تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی با نقش میانجی آگاهی از برند و تبلیغات دهان به دهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل ساختاری پیش بینی قصد خرید محصولات ورزشی مبتنی بر تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی با نقش میانجی آگاهی از برند و تبلیغات دهان به دهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل ساختاری پیش بینی قصد خرید محصولات ورزشی مبتنی بر تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی با نقش میانجی آگاهی از برند و تبلیغات دهان به دهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل ساختاری پیش بینی قصد خرید محصولات ورزشی مبتنی بر تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی با نقش میانجی آگاهی از برند و تبلیغات دهان به دهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل ساختاری پیش بینی قصد خرید محصولات ورزشی مبتنی بر تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی با نقش میانجی آگاهی از برند و تبلیغات دهان به دهان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۶

پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بر آگاهی از برند و قصد خرید محصولات ورزشی انجام شد. روشپژوهش برحسب هدف، کاربردی؛ برحسب زمان اجرای پژوهش، مقطعی؛ برحسب نوع داده، کمی؛ برحسب روش گرداوری داده ها و یا ماهیت و روشپژوهش، توصیفی-همبستگی بود. جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه مشتریان (مصرف کنندگان) محصولات ورزشی در سطح شهر تهران بود که بااستفاده از روش نمونه گیری تصادفی-خوشه ای و از طریق نمونه گیری مدلیابی معادلات ساختاری، تعداد ۳۰۸ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. دراین پژوهش از سه پرسشنامه استاندارد جمالی و خان (۲۰۱۸) استفاده شد. به منظور سنجش روایی از روایی محتوا و سازه و به منظور سنجش پایایی ازضریب آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی استفاده شد که ضرایب به دست آمده نشان دهنده روایی و پایایی مناسب ابزار بودند. تجزیه و تحلیلداده های پژوهش در دو بخش توصیفی (میانگین، انحراف معیار، جدول، شکل و نمودار) و استنباطی (مدلسازی معادلات ساختاری) با استفاده از نرم افزارLISREL-v8.80 انجام گرفت. نتایج حاصل از پژوهش نشان دادند تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بر آگاهی از برند محصولات ورزشی (۰.۳۹) تاثیر دارد؛ تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان محصولات ورزشی (۰.۴۱) تأثیر دارد، تعاملات مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بر قصد خرید محصولات ورزشی (۰.۲۷) تأثیر دارد، تبلیغات دهان به دهان بر قصد خرید محصولات ورزشی (۰.۴۶) و در نهایتآگاهی از برند بر قصد خرید محصولات ورزشی به میزان ۰.۶۰ تأثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.