نقش مدیریت دانش در کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت دانش در کسب و کار دارای ۸۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت دانش در کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت دانش در کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت دانش در کسب و کار :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۸۴

بدون شک در دنیای امروزه ارز شمندترین سرمایه سازمان ها، سرمایه فکری و نیروی انسانی آن ها می با شد وآنچه که باعث تمایز و برتری یک سازمان نسبت به سایرین می شود، دانش کارکنان بوده نه دارایی های مادیآن از این رو اهمیت مدیریت دانش در دو دهه اخیر فزونی یافته و توجه بسیاری از سازمان های جهان را به خودمعطوف نموده است. بسیاری از سازمان ها مدیریت دانش را به صورت موفق پیاده سازی نموده و از آن بهره بردهاند و بسیاری نیز در عمل شکست خوردند. سازمان ها بایستی بتوانند اثرات مدیریت دانش در فرآیندهای کسبو کار خود را مشاهده نمایند و استراتژی های مدیریت دانش خود را هم راستا با استراتژی های کسب و کار خودتدوین و اجرا نمایند سازمان هایی که در جهت بهبود فرآیندهای کسب و کار خود از مدیریت دانشی استفادهنمایند، موفق تر می باشند. در اقتصادِ دانش محور، بویژه در صنایع جدید که رشد سریعی دارند، مدیریت دانشتأثیری مهم تر و مستقیم تری بر نوآوری دارد. تراکم و کیفیتِ این رابطه از نظرِ رقابت، رشد، ایجاد شغل وکیفیت زندگی، نقش فزاینده ای بر سرمایه گذاری در تحقیق می گذارد. در این میان، تدارک یک سیستم ارزیابیعملکرد منسجم به منظور پایش کارآیی و اثربخشی عملکرد مدیریت و تجاری سازی دانش می تواند نقش کلیدیو سازنده ای را در خط مشی گذاری تصمیم گیران و تصمیم سازان عرصه مدیریت دانش و همچنین سرمایهگزاران ایفاء نماید در حال حاضر برای توسعه، منابع اقتصادی، طبیعی ،و نیروی انسانی به تنهایی کار ساز نیستو اگر منبع و عامل اصلی، که همانا دانش است وجود نداشته باشد، توسعه ای تحقق نخواهد یافت. لذا در این مقاله سعی شده است با استفاده از روش تحلیل محتوا با بررسی مقالات مطرح در این زمینه تم های اصلی ادبیات موضوع در خصوص نقش مدیریت دانش در فرایندهای کسب و کار شناسایی شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.