بررسی تاثیر تصویر برند بر شکل گیری وفاداری برند با میانجی گری اعتماد به برند و تعدیلگری فرا برندها (مورد مطالعه:شرکت فرازبال)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تصویر برند بر شکل گیری وفاداری برند با میانجی گری اعتماد به برند و تعدیلگری فرا برندها (مورد مطالعه:شرکت فرازبال) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تصویر برند بر شکل گیری وفاداری برند با میانجی گری اعتماد به برند و تعدیلگری فرا برندها (مورد مطالعه:شرکت فرازبال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تصویر برند بر شکل گیری وفاداری برند با میانجی گری اعتماد به برند و تعدیلگری فرا برندها (مورد مطالعه:شرکت فرازبال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تصویر برند بر شکل گیری وفاداری برند با میانجی گری اعتماد به برند و تعدیلگری فرا برندها (مورد مطالعه:شرکت فرازبال) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

نظر به اینکه برندها به عنوان با ارزش ترین دارایی شرکت ها برشمرده می شوند و در شکل گیری رفتار مصرف کننده تأثیرمعناداری دارند. همچنین با توجه به پویایی محیط کسب و کار، هم به لحاظ محصول و هم به لحاظ استراتژی های رقبا، بر آنشدیم تا به بررسی وفاداری مشتریان در صنعت محصولات گوشتی بپردازیم .بر این اساس هدف از انجام این تحقیق بررسی تأثیرتصویر برند بر وفاداری مشتریان به برند با میانجیگری اعتماد و تعدیلگری فرابرندها در شرکت فرازبال بود. تحقیق حاضر از نظرهدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها توصیفی-پیمایشی انتخاب گردید. جامعه آماری این تحقیق مشتریان (خردهفروشان) شرکت فرازبال در استان مازندران بود. نمونه آماری با مبنا قرار دادن جدول کرجسی و مورگان تعداد ۸۰ نفر اندازهگیری شد. به جهت گردآوری داده ها از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده گردید. پرسشنامه بکار رفته بعنوان ابزار سنجشاز تحقیق سانگ و همکاران (۲۰۱۹)، اقتباس شد .به جهت بررسی روایی از روایی محتوایی و همچنین روایی همگرا و پایاییمرکب و به منظور سنجش پایایی از آزمون آلفای کرونباخ (بالای ۰/۷) استفاده شد. تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری تحت حداقل مربعات جزئی (PLS)، انجام شد. نتایج نشان داد اعتماد بعنوان متغیر میانجی در ارتباط بینتصویر برند و وفاداری برند معنادار نبوده است. حال آنکه عشق و احترام به برند نیز به عنوان متغیرهای تعدیلگر، ارتباط اعتماد باوفاداری برند را تعدیل ننمودند. همچنین از نتایج بررسی فرضیه ها ،معناداری تأثیر تصویر برند بر اعتماد و اعتماد برند بر وفاداری بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.