ارتباط اقدامات مدیریت تغییربا عملکرد کاری پس از تغییر با توجه به نقش میانجیگری تناسب فرد-تغییر و واکنش به تغییر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط اقدامات مدیریت تغییربا عملکرد کاری پس از تغییر با توجه به نقش میانجیگری تناسب فرد-تغییر و واکنش به تغییر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط اقدامات مدیریت تغییربا عملکرد کاری پس از تغییر با توجه به نقش میانجیگری تناسب فرد-تغییر و واکنش به تغییر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط اقدامات مدیریت تغییربا عملکرد کاری پس از تغییر با توجه به نقش میانجیگری تناسب فرد-تغییر و واکنش به تغییر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط اقدامات مدیریت تغییربا عملکرد کاری پس از تغییر با توجه به نقش میانجیگری تناسب فرد-تغییر و واکنش به تغییر :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۲

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین اقدامات مدیریت تغییر شامل آموزش و امنیت شغلی با عملکرد کاری پس از تغییر با توجه به نقشمیانجیگری تناسب فرد-تغییر و واکنش به تغییر در سازمان فنی و حرفه ای استان زنجان می باشد، این پژوهش از نظر هدف، پژوهشکاربردی و از نظر روش پژوهش توصیفی-تحلیلی به شیوه پیمایشی و از نوع همبستگی به شمار می رود. از روش کتابخانه ای در تدوینمبانی نظری و در مرحله بررسی میدانی از پرسشنامه استاندارد بومیسازی شده استفاده گردیده است. پایایی پرسشنامه از طریق روشآلفای کرونباخ (۰/۸۴۱) و روایی ان هم به شکل صوری و تحلیل عاملی با استفاده از آزمون KMO به تأیید رسیده است جامعه آماری این پژوهش ۴۰۰ نفر از کارکنان سازمان فنی و حرفه ای استان زنجان می باشدکه حجم نمونه ۱۹۶ نفر با استفاده از فرمول کوکران به روشتصادفی ساده انتخاب شده است. همچنین در تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی متناسب، با استفاده ازنرم افزارهای SPSS 21 و lISREL 8.8 بهره گرفته شده است. نتایج پژوهش با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر نشان می دهند که تمامی فرضیه های پژوهش، مورد تأیید قرار گرفته و ارتباط معناداری بین اقدامات مدیریت تغییر (آموزش، امنیت شغلی) با تناسب فرد-تغییر(تناسب ارزش و تناسب توانایی) و واکنش به تغییر و همچنین عملکرد کاری پس از تغییر وجود دارد. همین طور تاثیر مثبت تناسبفرد-تغییر(تناسب ارزش و تناسب توانایی) و واکنش به تغییر بر روی عملکرد کاری پس از تغییر به تایید رسید و در انتها با توجه به نتایجپژوهش پیشنهادهای کاربردی ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.