کاربرد مدل (S-O-R) در پاسخ های رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با رویکرد بازاریابی ارتباطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد مدل (S-O-R) در پاسخ های رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با رویکرد بازاریابی ارتباطی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد مدل (S-O-R) در پاسخ های رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با رویکرد بازاریابی ارتباطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد مدل (S-O-R) در پاسخ های رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با رویکرد بازاریابی ارتباطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد مدل (S-O-R) در پاسخ های رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با رویکرد بازاریابی ارتباطی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۳۲

با توجه به توسعه روزافزون خرده فروشیها و شدت گرفتن رقابت بین این فروشگاه ها، توجه به جذب و حفظ مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. در این راستا مدیران خرده فروشی ها در تلاش هستند تا علاوه بر جلب رضایت مشتریان، آنان را نسبت به برند خرده فروشی وفادار و معتمد کنند و درنهایت ادراکات و ترجیحات آنان را تحت تاثیر قرار دهند. بدین منظور در پژوهش حاضر با استفاده از مدل )S-O-R(، قیمت و محرکهای محیطی خرده فروش که بر ادراک مشتری اثر دارند شناسایی شده و در زمینه بازاریابی ارتباطی مورد بررسی قرار گرفته اند. بر این اساس هدف پژوهش حاضر شناسایی جایگاه مدل )S-O-R( در پاسخهای رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با استفاده از رویکرد بازاریابی ارتباطی می باشد . این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی بوده و برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری مشتریان فروشگاه افق کوروش در سطح ایران و روش نمونه گیری به صورت نمونه گیری در دسترس بوده و نمونه ای با حجم ۴۲۳ نفر مورد مطالعه قرار گرفته است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روش مدلیابی معادالت ساختاری با رویکرد تحلیل مسیر و نرم افزار لیزرل استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان میدهند که طبق رویکرد بازاریابی ارتباطی، ادراک کلی مشتریان از فضای خرده فروشی و سطح قیمتها به طور مثبت و معناداری بر رضایت و نیات رفتاری آنان در آینده ) اعتماد و وفاداری به برند خرده فروشی( تاثیر میگذارد. همچنین این پژوهش تأکید می کند که طبق مدل )S-O-R(، خرده فروشان می بایست عوامل محرک نظیر عناصر محیطی و فضای فروشگاه و سطوح کلی قیمتها را به دقت در نظر گرفته تا منجر به واکنشهای رفتاری مطلوب در مشتریان شده و در نهایت افزایش ارزش برند در بازار و سودآوری را به دنبال داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.