تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۶

امروزه بانکداری اینترنتی به بانکداری کارآمد جهانی تبدیل شده است. با توسعه ی اینترنت، بانکها به سرعت به سمت فراهم نمودن بستر بانکداری برخط برای مشتریان خود، پیش میروند که از جمله ی پرکاربردترین جنبه های آن، استفاده از موبایل بانک است. بنابراین، هدف این پژوهش تعیین و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی در شعب بانک ملت در شهر بندرعباس می باشد. روش پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه ی آماری پژوهش شامل مشتریان ۱۵ شعبه بانک ملت در شهر بندرعباس بود که ۳۸۴ نفر به روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها شامل پرسشنامه ای است که بر مبنای پژوهش بوآتنگ و همکاران )۲۰۱۶( در قالب ۲۴ سوال تدوین شده است. پس از توزیع و جمع آوری پرسشنامه ها، از نسخه ۲۲ نرم افزار SPSS و نسخه ۲ نرم افزار Smart PLS برای تحلیل داده ها و آزمون فرضیات پژوهش استفاده شد. نتایج بررسی فرضیات نشان داد که عوامل «ویژگی اجتماعی»، «اعتماد»، «سهولت استفاده» و «کیفیت کلی خدمات» موبایل بانک ملت، عواملی تاثیرگذار بر تمایل به پذیرش موبایل بانک از سوی مشتریان این بانک هستند. در عین حال، مشخص شد که عامل «سازگاری با سبک زندگی»، تاثیر معناداری بر تمایل مشتریان به پذیرش موبایل بانک ندارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.