ویژگی های محصول و ارزش ویژه برند در صنعت گوشی های تلفن همراه: نقش میانجی تجربه مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویژگی های محصول و ارزش ویژه برند در صنعت گوشی های تلفن همراه: نقش میانجی تجربه مشتری دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویژگی های محصول و ارزش ویژه برند در صنعت گوشی های تلفن همراه: نقش میانجی تجربه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویژگی های محصول و ارزش ویژه برند در صنعت گوشی های تلفن همراه: نقش میانجی تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویژگی های محصول و ارزش ویژه برند در صنعت گوشی های تلفن همراه: نقش میانجی تجربه مشتری :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۸

تحقیقات حاکی از آن است که ویژگی های سودمندگرایی (مصرف آسان و سودمندی ادراک شده) و سرگرمی در محصولات دو منبع عمده و اساسی برای تضمین ارزش ویژه برند در صنعت گوشی های تلفن همراه هستند. با این حال تعداد اندکی از تحقیقات ویژگی های محصولات و نحوه و دلیل اثرگذاری این منابع بر ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه را مورد بررسی قرار داده اند. در این مطالعه بررسی ای بر روی ۲۶۲ نفر از مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه در ایران انجام شد تا تأثیر تجربه مشتری بر رابطه مابین ویژگی های محصولات بر ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه مورد بررسی قرار گیرد. نتایج حاکی از آن است که ویژگی های سودمندگرایی و سرگرمی در این محصولات از طریق تجارب مشتری بر ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه تاثیرگذار است. به بیانی دیگر آسانی در مصرف، سودمندی ادراک شده، سرگرمی و هنر نمی تواند ارزش ذاتی داشته باشد، ارزش آنها بر روی ارزش ویژه برند از طریق تجربه مشتریان شناسایی می شود. با این حال تاثیر مصرف آسان و آسانی استفاده بر روی ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه تا حدودی تسهیل شده است. با نشان دادن تاثیرات متمایز ویژگی های تولیدات بر روی ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه، این مطالعه درک مناسبی از روابط مابین ویژگی های تولیدات، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه را ارائه می کند. نتایج حاکی از آن است که با بررسی نقش میانجی تجربه مشتری، تحقیقات قبلی ممکن است دیدگاه خوشبینانه ای از ارزش ویژگی های محصولات در ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه را ارائه کرده باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.