طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی، بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی، بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی، بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی، بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی، بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد :

تعداد صفحات : ۲۱

ھدف اصلی این پژوھش، طراحی الگوی برنامه درسی آموزش تفکر و پژوهش براساس نظریه خلاقیت گیلفورد در دوره ابتدایی بود. روش پژوھش، کیفی از نوع تحلیل محتوی که شامل مراحل :تعریف واحد تحلیل، کاھش داده ھا، استفاده ازنظام مقوله بندی قیاسی، اصلاح نظام مقوله بندی و یک طرح کدگذاری قیاسی براساس داده ھا و ارائه گزارش ازداده ھای کیفی بوده است. حوزه پژوھش دراین مطالعه، شامل کلیه مقالات وکتب در دسترس، پیرامون آموزش تفکر ، نظریه خلاقیت گیلفورد و دوره ابتدایی می باشد.داده ھا در طی سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی تحلیل شدکه درقالب مدل اولیه و مدل نھایی شامل ابعاد: یادگیری، نقش معلم، نیاز، اھداف، محتوا، روش های یاددھی، ارزشیابی، فضا، مواد و منابع، عوامل مدرسه ای، یادگیری ضمنی و نتایج برنامه و پیامد ھا می باشد، شکل گرفت. در این راستا تحلیل یافته ها بیان کننده ی آن است که برنامه درسی آموزش تفکر و پژوهش برمبنای نیاز، اهداف، محتوا، روش های یاددهی یادگیری، نقش معلم، ارزشیابی، فضا، مواد و منابع، عوامل مدرسه ای، یادگیری ضمنی و پیامدها شکل گرفت. در این ارتباط و برمبنای الگوی مفهومی ارائه شده در بخش یافته های پژوهش، نیاز بر اهداف تاثیرگذار بوده و محتوا نیز متاثر از نیاز و اهداف بوده است. محتوا بر نقش معلم ، روش های یاددهی یادگیری تاثیر داشته است که در ادامه این روش های یاددهی و یادگیری هستند که در نتیجه تاثیرپذیری خود از – اهداف و محتوا و عوامل دیگر ،مواد و منابع مورد نیاز آموزش را تعیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.