شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۲۴
دانش آموزان و فراگیران به عنوان نیروهای انسانی بالقوه یکی از مهمترین قشرهای اجتماعی در روند نوسازی و توسعه کشور هستند. از این رو، پرورش و تقویت احساس شادمانی و پیشرفت در آنها باعث سعادت جامعه و مؤسسات و سازمانهای آن میشود.لذا پژوهش حاضر در نظر دارد اثر بخشی عوامل موثر در دانش آموزان دوره دوم متوسطه رو شناسایی نماید . این تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه ناحیه ۳ تبریز که درسال تحصیلی ۹۵-۹۶ در مقطع سوم دبیرستان ( علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک) در حال تحصیل می باشند و ۳۵۶۷نفر می باشند. و همچنین شامل معلمان، مدیران و معاونین مدارس دانش آموزان ناحیه ۳ می باشد. حجم نمونه باتوجه به جدول کرجسی و مورگان، به تعداد ۲۴۶ نفر می باشند که از بین دانش اموزان دختر در پایه سوم دبیرستان انتخاب شد و روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای می باشد و همچنین تعداد ۲۴۶ نفر معلم و کارکنان مدرسه (مدیر و معاون) از دبیرستان هایی که نمونه دانش آموزان از آن انتخاب شدند انتخاب گردیدند و پرسشنامه ها توسط معلمان پرگردید. ابزارهای این تحقیق شامل پرسشنامه پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا CLES)،پرسشنامه روش تدریس اثربخش ، پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا (MSQ) ، پرسشنامه خوش بینی آکسفورد (مثبت اندیشی ) میباشد. یافته های تحقیق نشان می دهد که سطح معنیداری برای متغیرهای محیط یادگیری و تدریس اثربخش پیش بینی کننده مناسبی برای شادکامی دانش آموزان می باشند. در متغیر شادکامی اثر تعاملی در سطح ۰/۰۰۵ معنی دار می باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.