شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اثر بخشی عوامل آموزشی بر شادمانی در دانش آموزان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۴

دانش آموزان و فراگیران به عنوان نیروهای انسانی بالقوه یکی از مهمترین قشرهای اجتماعی در روند نوسازی و توسعه کشور هستند. از این رو، پرورش و تقویت احساس شادمانی و پیشرفت در آنها باعث سعادت جامعه و مؤسسات و سازمانهای آن میشود.لذا پژوهش حاضر در نظر دارد اثر بخشی عوامل موثر در دانش آموزان دوره دوم متوسطه رو شناسایی نماید . این تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه ناحیه ۳ تبریز که درسال تحصیلی ۹۵-۹۶ در مقطع سوم دبیرستان ( علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک) در حال تحصیل می باشند و ۳۵۶۷نفر می باشند. و همچنین شامل معلمان، مدیران و معاونین مدارس دانش آموزان ناحیه ۳ می باشد. حجم نمونه باتوجه به جدول کرجسی و مورگان، به تعداد ۲۴۶ نفر می باشند که از بین دانش اموزان دختر در پایه سوم دبیرستان انتخاب شد و روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای می باشد و همچنین تعداد ۲۴۶ نفر معلم و کارکنان مدرسه (مدیر و معاون) از دبیرستان هایی که نمونه دانش آموزان از آن انتخاب شدند انتخاب گردیدند و پرسشنامه ها توسط معلمان پرگردید. ابزارهای این تحقیق شامل پرسشنامه پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا CLES)،پرسشنامه روش تدریس اثربخش ، پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا (MSQ) ، پرسشنامه خوش بینی آکسفورد (مثبت اندیشی ) میباشد. یافته های تحقیق نشان می دهد که سطح معنیداری برای متغیرهای محیط یادگیری و تدریس اثربخش پیش بینی کننده مناسبی برای شادکامی دانش آموزان می باشند. در متغیر شادکامی اثر تعاملی در سطح ۰/۰۰۵ معنی دار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.