بازاندیشی معمارانه کیفیت فضاهای معماری و شهری، با رویکرد تأثیرات ویروس کووید-۱۹ بر جهان بینی و سبک زندگی انسانها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاندیشی معمارانه کیفیت فضاهای معماری و شهری، با رویکرد تأثیرات ویروس کووید-۱۹ بر جهان بینی و سبک زندگی انسانها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاندیشی معمارانه کیفیت فضاهای معماری و شهری، با رویکرد تأثیرات ویروس کووید-۱۹ بر جهان بینی و سبک زندگی انسانها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاندیشی معمارانه کیفیت فضاهای معماری و شهری، با رویکرد تأثیرات ویروس کووید-۱۹ بر جهان بینی و سبک زندگی انسانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاندیشی معمارانه کیفیت فضاهای معماری و شهری، با رویکرد تأثیرات ویروس کووید-۱۹ بر جهان بینی و سبک زندگی انسانها :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۲

فضاهای شهری با ساختار کالبدی و کارکرداجتماعی، عرصه مطلوبی برای رشد جامعه محسوب میشوند؛ چراکه فعالیتها، رفتارهای انسانی و تعاملات اجتماعی و فرهنگی در آن شکل می گیرد؛ بنابراین روابط اجتماعی یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در زندگی انسانها میباشد. این در حالی است که طی ماه های اخیر جهان شاهد شیوع ویروس کووید۱۹ به صورت اپیدمی بوده و برای گریز و مقابله با این بحران، محدودیتهایی از قبیل قرنطینه و فاصله بهداشتی( فیزیکی)، را که توسط سازمان جهانی بهداشت وضع گردیده، تجربه میکند . تجربهای که ابعاد وسیعی دارد و در تمامی زمینه های زندگی انسانها تأثیر گذار خواهد بود؛ که از آن میان میتوان به تأثیرات و تغییراتی که در طراحی کالبدی فضاهای معماری و شهری خواهد داشت اشاره نمود. مسئله ای که در حال حاضر ذهن بسیاری از اندیشمندان شهری و روانشناسان را به خود معطوف داشته و نگران کننده به نظر میرسد، راهکار قرنطینه برای مقابله با شیوع گسترده بیماری است. اگرچه با توجه به شرایط کنونی شیوه مناسبی به نظر می رسد، اما محققین علوم اجتماعی نگران تبعات روانی این پیامد بر جوامع انسانی هستند؛ چراکه انسان موجودی اجتماعی است و انزوا و خانه نشینی او، آسیب های روحی و روانی شدیدی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین با محدودیتها و فاصله های فیزیکی مطرح شده برای مقابله با این اپیدمی، جهان پسا کرونا، جهان دگرگونی در روابط و ارزشهاست که پیامد آن تغییر در سبک زندگی انسانها خواهد بود، به همین دلیل می بایست تأثیرات قرنطینه و به دنبال آن، بروز آسیب در روابط انسانی و نیز بازنگری در استانداردها، ابعاد و فاصله ها و همچنین سلامت فضای داخلی، که تا قبل از این اپیدمی مورد استفاده بوده، به طور جد مورد بررسی قرار گیرد؛ و این امر مستلزم بازاندیشی در طراحی معماری فضاهای شهری است که پژوهش حاضر، تلاشی است برای دستیابی به این مهم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.