بررسی تأثیر نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان با تاکید بر نقش واسطه ای مدیریت تجربه مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر ارومیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان با تاکید بر نقش واسطه ای مدیریت تجربه مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر ارومیه) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان با تاکید بر نقش واسطه ای مدیریت تجربه مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر ارومیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان با تاکید بر نقش واسطه ای مدیریت تجربه مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان با تاکید بر نقش واسطه ای مدیریت تجربه مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر ارومیه) :

تعداد صفحات : ۲۴

هدف از انجام این تحقیق تعیین تأثیر نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان با تاکید بر نقش واسطه ای مدیریت تجربه مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر ارومیه) بوده است. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان شعب بانک ملت شهر ارومیه و تعداد آن ۱۶۰ نفر می باشد. روش نمونه گیری از جامعه ی فوق به صورت تصادفی طبقه ای و بر اساس جدول مورگان، حجم نمونه آماری ۱۱۳ نفر در نظر گرفته شد. برای جمع آوری داده های لازم، از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. در این تحقیق، به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها از روش معادلات ساختاری و از نرم افزار Smart-PLS بهره برده شده است. در نهایت نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان می دهد که؛ نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان از طریق مدیریت تجربه مشتریان، در شعب بانک ملت شهر ارومیه تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان، نظام فن آوری نوین اطلاعات بر مدیریت تجربه مشتریان و مدیریت تجربه مشتریان بر رضایتمندی مشتریان تاثیر مثبت و معنی داری دارند. و نیز هر یک از ابعاد نظام فن آوری نوین اطلاعات (اینترنت و رسانه ها، سیستم هوشمند، وب سایت، نرم افزار آموزشی و اتوماسیون) بر رضایتمندی مشتریان در شعب بانک ملت شهر ارومیه تاثیر مثبت و معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.