بررسی اثر استرس شغلی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان (مورد مطالعه : حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر استرس شغلی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان (مورد مطالعه : حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر استرس شغلی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان (مورد مطالعه : حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر استرس شغلی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان (مورد مطالعه : حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر استرس شغلی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان (مورد مطالعه : حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۲

یکی از دلایلی که باعث موفقیت سازمان ها می گردد کارکنانی هستند که فراتر از وظایف رسمی خود تلاش می نمایند. بنابراین بایستی بسترهایلازم برای بروز اینگونه رفتارها فراهم گردد. هدف از انجام این تحقیق بررسی اثر استرس شغلی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان است. پژوهشحاضر از منظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق ۵۹ نفر از متخصصان وکارمندان معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز انتخاب شدند. شیوه نمونه گیری به صورت تصادفی انجام پذیرفت و همچنین برای جمع آوریاطلاعات از دو پرسشنامه استاندارد استفاده شده که پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۷۶ برای سنجش رفتار شهروندی سازمانیکارکنان و پرسشنامه اورگان و کانوسکی (OCB) با آلفای کرونباخ ۰/۸۶ با ۱۵ گویه و برای سنجش استرس شغلی پرسشنامه پارکر و دکوتیس با گویه در نظر گرفته شد. نتایج حاصل بیانگر این موضوع می باشد که استرس شغلی به صورت کلی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و ابعاد آنتاثیر معناداری دارد، با این توضیح که می توان با کنترل استرس شغلی گام مهمی در بهبود رفتار شهروندی سازمانی کارکنان برداشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.