واکاوی تأثیر انعکاس و باز خورد در ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۹۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی تأثیر انعکاس و باز خورد در ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۹۹ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی تأثیر انعکاس و باز خورد در ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۹۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی تأثیر انعکاس و باز خورد در ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۹۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی تأثیر انعکاس و باز خورد در ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۹۹ :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۰

هدف از این پژوهش تعیین تأثیر انعکاس در ارزشیابی تکوینی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسرپایه پنجم سنندج میباشد. روش تحقیق این نگارش، شبه آزمایشی وجامعه آماری کلیه دانش آموزان پسرپنجم ابتدایی مدارس شهری وروستایی سنندج که ۱۹۸ کلاس می باشد. میان این کلاسها ۸ کلاس به روش خوشه ای وبصورت تصادفی بعنوان نمونه آماری که ۴ کلاس سطح شهرو ۴ کلاس ازمیان روستاها برگزیده وجایگزینی کلاس ها درگروه کنترل وآزمایش به طورتصادفی صورت گرفت. بعدآزمون های پنجگانه ازریاضی پنجم نیمسال اول ۹۹-۹۸ برای مشخص نمودن میزان تأثیرآزمونها برپیشرفت تحصیلی ریاضی انجام گرفت. برای سنجش پایایی آلفای کرونباخ استفاده شده وهمچنین ضریب پایایی آزمون فیلیپس وچک لیست ازروش کودرریچاردسون بهره گرفته که پایایی بترتیب ۰/۸۴ و ۰/۹۶ حاصل شد. برای توصیف داده های حاصل ازفنون آمارتوصیفی استفاده وبرای واکاوی تأثیر میان متغییرها آزمون t مستقل استفاده به عمل آمد که پروسه تحلیل داده ها توسط نرم افزار spss17 صورت گرفت. نتایج نشان دادکه: انجام ارزشیابی تکوینی درفرآیند نیمسال درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان درریاضی پنجم تأثیری افزونتردارد ودرگروه ها تفاوت معناداری مشاهده گردید. همچنین از بٌعدآسان سازی آزمون پایانی ریاضی پنجم میان دانش آموزانی که آزمونهای تکوینی برای آنها اجرا می گردد با آنهایی که برایشان اجرانمی شود تفاوت معنا داری وجود دارد. ازجهت میزان تقلیل ترس و اضطراب ازامتحان ریاضی پنجم، دانش آموزانی که آزمون های تکوینی برایشان اجرا می گردد با آنهایی که برایشان اجرا نمی گرددتفاوت قابل توجهی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.