بررسی تجربی اثر هدایت کننده هوای بالواره ای شکل بر بازده توربین عمود محور در تولید برق


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربی اثر هدایت کننده هوای بالواره ای شکل بر بازده توربین عمود محور در تولید برق دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربی اثر هدایت کننده هوای بالواره ای شکل بر بازده توربین عمود محور در تولید برق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی اثر هدایت کننده هوای بالواره ای شکل بر بازده توربین عمود محور در تولید برق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربی اثر هدایت کننده هوای بالواره ای شکل بر بازده توربین عمود محور در تولید برق :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۹

در این مقاله با ابتکار عملی خاص ازیک نمونه ی تحلیلی به صورت شهودی و تجربی نتایج تجربی به دست آمد. ابتدا کار طراحی بدنه و پره ها که جزو قطعات اصلی سازه ی توربین است، به وسیله ی نرم افزار پر قدرت طراحیاجزا کتیا انجام گرفت. پس از متصل کردن قطعات موجود، نمونه برای تست با دستگاه های نسبتا دقیق موجود در تونل باد بارگذاری گردید. برای یافتن متغیرهای موجود آیرودینامیکی توربین در برابر سرعت های مختلف باد ۵،۳ و ۷ متر بر ثانیه قرار گرفت. بدین صورت با توجه به اینکه مجموعه ی دارای ۲ توربین بود برای هر توربین سرعت زاویه ای و سپس با در نظر گرفتن مساحت و شعاع جارو شده هر توربین فشار وارد به پره p و ، CT و CP محاسبه و با عملیات تحلیلی و تجربی که از قبل صورت گرفته بود مقایسه و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.