مدلسازی عددی تلفات جریان متناوب کابل Roebel ابررسانای دما بالای با سیم پیچ پهن، با استفاده از روش اجزاء محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی عددی تلفات جریان متناوب کابل Roebel ابررسانای دما بالای با سیم پیچ پهن، با استفاده از روش اجزاء محدود دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی عددی تلفات جریان متناوب کابل Roebel ابررسانای دما بالای با سیم پیچ پهن، با استفاده از روش اجزاء محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی عددی تلفات جریان متناوب کابل Roebel ابررسانای دما بالای با سیم پیچ پهن، با استفاده از روش اجزاء محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی عددی تلفات جریان متناوب کابل Roebel ابررسانای دما بالای با سیم پیچ پهن، با استفاده از روش اجزاء محدود :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

کابلهای Roebel یک راه حل امیدوارکننده برای جریان های بالا و هادی های با تلفات جریان متناوب پایین برای برنامه های مختلف از جمله آهنرباها ، ماشین های دوار و ترانسفورماتورها می باشند، که به طور کلی نیازبه کابل سیم پیچی شده دارند. جریان متناوب و میدان مغناطیسی منجر به تلفات و ایجاد گرما در ابررسانا می شوند. بر این اساس کاهش تلفات متناوب نقشی کلیدی در بهبود نسبت هزینه بر عملکرد مواد ابررساناها دارد و مطالعه و تحقیق پیرامون تلفات متناوب حائز اهمیت می باشد. در این مقاله، رفتار تلفات جریان متناوب سیم پیچ پهن با استفاده از شبیه سازی عددی بر اساس دو مدل مکمل مورد بررسی قرار گرفته، توزیع چگالی جریان و میدان مغناطیسی نشان داده شده و تلفات جریان متناوب برای دامنه های مختلف جریان محاسبه شده است. تاثیر تعداد گردش و جداسازی در تلفات جریان متناوب، همچنین نتایج حاصل از محاسبات در مقایسه با اندازه گیری برای مشاهده اختلاف مورد بررسی قرار گرفته است. شبیهسازی کابل ابررسانای دما بالا به روش اجزاء محدود با نرم افزار تجاری کامسول انجام شده، که راه حل آسان و برای بسیاری از هندسه های پیچیده مناسب می باشد. همچنین برای توزیع چگالیجریان و میدان مغناطیسی و همچنین محاسبه تلفات متناوب ابررسانا از فرمولاسیون H استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.