تاثیر برند و تبلیغ ها بر قصد خرید از طریق ارزش ادراک شده و تصویر فروشگاه (مورد مطالعه: شرکت نرم افزاری نگین الماس ستاره شرق شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر برند و تبلیغ ها بر قصد خرید از طریق ارزش ادراک شده و تصویر فروشگاه (مورد مطالعه: شرکت نرم افزاری نگین الماس ستاره شرق شهر مشهد) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر برند و تبلیغ ها بر قصد خرید از طریق ارزش ادراک شده و تصویر فروشگاه (مورد مطالعه: شرکت نرم افزاری نگین الماس ستاره شرق شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر برند و تبلیغ ها بر قصد خرید از طریق ارزش ادراک شده و تصویر فروشگاه (مورد مطالعه: شرکت نرم افزاری نگین الماس ستاره شرق شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر برند و تبلیغ ها بر قصد خرید از طریق ارزش ادراک شده و تصویر فروشگاه (مورد مطالعه: شرکت نرم افزاری نگین الماس ستاره شرق شهر مشهد) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۴

از جمله با ارزش ترین دارایی های هر شرکت اعتبار و تصویر برند آن شرکت می باشد. هرچه تاثیرگذاری این عوامل در ذهن مصرف کنندگان بیشتر باشد رغبت به خرید فرآورده ها شرکت افزایش می یابد. هدف از این پژوهش بررسی تأثیر برند و ابزارهای ترفیع برقصد خرید بوسیله ارزش ادراک شده و تصویر فروشگاهی در شهر مشهد بوده است. جامعه ی آماری این مطالعه را خریداران شرکت نگین الماس ستاره شرق در شهر مشهد تشکیل داده است که با روش نمونه گیری تصادفی و بر اساس جدول مورگان نمونه گیری شد. از پرسشنامه ای استاندارد شامل ۱۶ گویه برگرفته از مطالعات پارک و لنون (۲۰۱۷) بوده است. روایی پرسشنامه بصورت محتوایی بوسیله اساتید محترم راهنما و مشاور و همچنین اساتید محترم گروه مدیریت تأیید شد. ۲۴۲ پرسشنامه بین پاسخ دهندگان توزیع شده و سپس ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۲۷ تعیین شد که بیانگر پایایی خوب برای گویه های پرسشنامه است.برای تأیید روایی ابزار از روایی صوری (ظاهری) استفاده شد. تحلیل عاملی گویه های تحقیق بوسیله نرم افزار اسمارت پی ال اس ۳انجام شده است. یافته ها نشان داد که برند و تبلیغ ها بوسیله ارزش ادراک شده، تصویر فروشگاهی بر قصد خرید خریداران تاثیرگذار است. همچنین برند و تبلیغ ها بر ارزش ادراک شده و تصویر فروشگاهی تاثیر می گذارد و ارزش ادراک شده بر قصد خریدخریداران تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.