بررسی تاثیر هزینه تحقیق و توسعه بر رابطه بدهی شرکت و هزینه نمایندگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هزینه تحقیق و توسعه بر رابطه بدهی شرکت و هزینه نمایندگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هزینه تحقیق و توسعه بر رابطه بدهی شرکت و هزینه نمایندگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هزینه تحقیق و توسعه بر رابطه بدهی شرکت و هزینه نمایندگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هزینه تحقیق و توسعه بر رابطه بدهی شرکت و هزینه نمایندگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

هدف این پژوهش بررسی تاثیر هزینه تحقیق و توسعه بر رابطه بدهی شرکت و هزینه نمایندگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. در این پژوهش هزینه های نمایندگی متغیر وابسته وهمچنین بدهی شرکت به عنوان متغیرهای مستقل این تحقیق و هزینه تحقیق و توسعه متغیر تعدیل گر در نظر گرفته شده است.تأمین مالی از طریق بدهی به علت صرفه جویی مالیاتی و نرخ پایین تر آن در مقایسه با بازدهمورد انتظار سهامداران، راه حل مطلوب تری برای تأمین مالی محسوب می شود . اما آنچه برای اعتباردهندگان در خصوص اعطای وام و اعتبار اهمیت دارد، توان پرداخت اصل و بهره وام و اعتبارات پرداختی توسط وامگیرنده می باشد. روش تجزیه و تحلیل داده ها از رگرسیون خطی استفاده شده است و همچنین تعداد نمونه که از روش نمونه گیری حذف سیستماتیک از جامعه آماری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تعداد۱۱۰ شرکت در دوره زمانی ۱۳۹۸-۱۳۹۰ انتخاب شده است. روش گردآوری اطلاعات از صورت های مالی حسابرسی شده شرکت های موجود در بورس اوراق بهادار تهران و همچنین از سایت کدال و نرم افزار رهاوردنوین می باشد. نتایج هزینه تحقیق و توسعه بر رابطه بدهی شرکت و هزینه نمایندگی رابطه مستقیم و معناداری را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.