واکاوی اثرات بازاریابی محصولات باغی (کیوی) در اقتصاد ناحیه روستایی رضوانشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی اثرات بازاریابی محصولات باغی (کیوی) در اقتصاد ناحیه روستایی رضوانشهر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی اثرات بازاریابی محصولات باغی (کیوی) در اقتصاد ناحیه روستایی رضوانشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی اثرات بازاریابی محصولات باغی (کیوی) در اقتصاد ناحیه روستایی رضوانشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی اثرات بازاریابی محصولات باغی (کیوی) در اقتصاد ناحیه روستایی رضوانشهر :

تعداد صفحات : ۱۲

بازاریابی مناسب برای محصولات کشاورزی زمانی صورت میپذیرد که عناصر بازاریابی در محدوده فراهم باشد و تنها در اینصورت است که کشاورزان از سود واقعی ماحصل زحمت و تلاش خود برخوردار شده و با انگیزه و تلاش بیشتر به تولید میپردازند و نه تنها نیاز خود، بلکه نیاز افراد کل جامعه را در تامین غذا برآورده می نمایند. در این راستا هدف پژوهش حاضرواکاوی اثرات بازاریابی محصول کیوی در اقتصاد نواحی روستایی ناحیه رضوانشهر است. لذا با توجه به موضوع و هدف تحقیق،بهره برداران شهرستان رضوانشهر به طور نمونه بصورت تمام شماری مورد مطالعه قرار گرفته است. برای گردآوری داده هایمورد نیاز از مطالعات کتابخانه ای، میدانی و تکمیل پرسشنامه استفاده شده است. به این منظور از بین بهره برداران کیوی کارناحیه رضوانشهر با استفاده از فرمول کوکران، تعداد ۱۵۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. پرسشنامه به صورت نمونه گیریطبقه بندی شده در بخش نمونه توزیع گردید. روایی گویه ها با روش پیش آزمون و تکمیل ۱۰ درصد از پرسشنامه ها بررسیشد و پایایی متغیرها با استفاده از آلفای کرونباخ به میزان ۸۷ / ۰ محاسبه گردید. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمونپیرسون و معادلات ساختاری Amos استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که بین بازاریابی و اقتصاد روستاییدر سطح ۹۹ درصد رابطه معناداری وجود دارد. مقدار کای اسکویر (X2) برای برازش مدل ۱۸۵ / ۲۷۹ با درجه آزادی ۸۰به دست آمده است. علاوه بر آن با توجه به اینکه مقدار آماره RMSEA برابر با ۱۱ / ۰ می باشد حاکی از برازش خوب در مدلمورد نظر است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.