رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش عمر مشتریان با توجه به نقش سازگاری با دانش جدید و پویایی رفتار مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش عمر مشتریان با توجه به نقش سازگاری با دانش جدید و پویایی رفتار مشتریان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش عمر مشتریان با توجه به نقش سازگاری با دانش جدید و پویایی رفتار مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش عمر مشتریان با توجه به نقش سازگاری با دانش جدید و پویایی رفتار مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش عمر مشتریان با توجه به نقش سازگاری با دانش جدید و پویایی رفتار مشتریان :

تعداد صفحات : ۱۰

توجه به مشتریان سازمان به عنوان مهمترین و اساسی ترین رکن از ارکان سازمانی امروزه نقش مهم و اثربخشی در توسعه سیستم هایسازمانی ایفا می کند، عوامل گوناگونی بر رفتار مشتریان در سازمان تاثیرگذار می باشند که میتوانند پایداری و ارزش عمر مشتریان درسازمان را تحت تاثیر خود قرار دهند. لذا در پژوهش حاضر رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش عمر مشتریان با توجه به نقش سازگاری بادانش جدید و پویایی رفتار مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق حاضر یک پژوهش کاربردی از نوع توصیفی می باشد که با توجهبه جامعه آماری آن یعنی مشتریان شرکت سپاهان باطری، دادههای تحقیق از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده و با استفاده از نرم افزاراسمارت پی ال اس مورد تجزیه تحلیل قرار گرفته است. در تجزیه تحلیل اطلاعات، ارزیابی روایی و پایایی تحقیق از روشهای روایی همگراو روایی واگرا و همچنین پایایی مرکب ، نتایج بدست آمده از پژوهش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. داده های به دست آمده نشانمی دهد که نتایج تجزیه تحلیل اطلاعات پژوهش از روایی و پایایی لازم برخوردار می باشد. نتایج به دست آمده نشان میدهد که از نظر بارعاملی به دست آمده بیشترین تاثیر مربوط به تاثیر مستقیم سازگاری با دانش جدید بر ارزش عمر مشتریان با بار عاملی ۰.۸۷۸ می باشد،همچنین تاثیر سازگاری با دانش جدید بر پویایی رفتار مشتریان در رتبه دوم با بار عاملی ۰.۶۴۶ و پویایی رفتار مشتریان بر ارزش عمرمشتریان با بار عاملی ۰.۵۴۲ در رتبه سوم قرار گرفته است. نتایج به دست آمده از ضریب تبیین نیز نشان میدهد که ضریب تعیین ارزشعمر مشتریان با ۰.۸۰۵ و ضریب تعیین پویایی رفتار مشتریان با ۰.۷۱۶ در رتبه مناسبی قرار گرفته و نشان از ضریب تعیین بالایی دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.